سفارش تبلیغ
صبا ویژن
احترام دانشمند عمل کننده به علمش، مانند حرمت شهیدان و راستان است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :4
بازدید دیروز :4
کل بازدید :44278
تعداد کل یاداشته ها : 84
103/2/11
2:47 ص

با حضور نمایندگان 12 استان کشور صورت گرفت؛

برگزاری مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور به میزبانی شهر رودهن

مسابقات ددلیفت بدون لوازم قهرمانی کشور به نام جام شهدای گمنام رودهن با حضور نمایندگان 12 استان کشور کار خود را در سالن ورزشی امام علی(ع) رودهن آغاز تا قهرمانان این رشته پرطرفدار رقابت‌های خود را برگزار کنند.

به گزارش بیان ملی هادی حسنی، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ رودهن در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودهن اظهار کرد: برای اولین بار است که مسابقات ددلیفت بدون لوازم در سطح قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌ها و جلسات متعددی که با مسؤولان منطقه و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ برگزار کردیم، توانستیم با حمایت تمامی مسؤولان اولین دوره مسابقات ددلیفت بدون لوزام قهرمانی کشور را در رودهن برگزار کنیم.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ رودهن با اشاره به اینکه در اولین دوره مسابقات ددلیفت بدون لوازم قهرمانی کشور 12 استان حضور پیدا کردند، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات نمایندگان 12 استان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت خواهند پرداخت.

حسنی اضافه کرد: این دوره از مسابقات تا 21 دی‌ماه ادامه خواهد داشت و مفتخریم اولین دوره مسابقات ددلیفت بدون لوازم قهرمانی کشور را در رودهن برگزار کردیم.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ رودهن ضمن تقدیر از تمامی مسؤولانی که حمایت کردند تا اولین دوره مسابقات ددلیفت بدون لوازم قهرمانی کشور در رودهن برگزار شود، خاطرنشان کرد: اگر حمایت مسؤولان ادامه یابد قطعاً با رایزنی‌هایی که با همکاران خودمان در فدراسیون و هیئت بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ استان تهران خواهیم داشت، می‌توانیم مسابقات بیشتری را در سطح استانی و کشوری در رودهن برگزار کنیم.

لازم به ذکر است به کشیدن وزنه تا بالای زانو و بدون تجهیزات را مسابقات ددلیفت بدون لوازم می‌نامند.

          مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور به میزبانی شهر رودهن (1)


  
  

با امضاء استاندار تهران؛

حکم مسئولیت معاونان برنامه‌ریزی اداری مالی و امور فنی عمرانی فرمانداری دماوند صادر شد

احکام معاونان برنامه‌ریزی و اداری مالی و همچنین امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند با امضا «انوشیروان محسنی بندپی» استاندار تهران صادر شد.

به گزارش بیان ملی به موجب این احکام «فاطمه فرزام» به عنوان معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی و همچنین «علی شیوا» به عنوان معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری دماوند منصوب شدند.

در این احکام که جداگانه صادر شده است، آمده؛ امید است با استعانت از خداوند تبارک و تعالی و رعایت خط مشی اعلام شده و شرح وظایف قانونی و به‌کارگیری شیوه‌های مناسب در اعمالی سیاست‌های عمومی دولت تدبیر و امید و خدمت به مردم که ولی نعمتان و سرمایه‌های اصلی نظام جمهوری اسلامی هستند، موفق و موید باشید


  
  

نشست مشترک شورای شهر پردیس و نمایندگان مجتمع‌های مسکونی فازهای 11، 5، 8 و نوسا شهر پردیس

 

نشست مشترک شورای شهر پردیس و نمایندگان مجتمع‌های مسکونی فازهای 11، 5، 8 و نوسا شهر پردیس به‌منظور پیگیری مشکلات آنها برگزار شد.

به گزارش بیان ملی حسینعلی سلیمانی فر رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر پردیس در نشست مشترک نشست مشترک شورای شهر پردیس و نمایندگان مجتمع‌های مسکونی فازهای 11، 5، 8 و نوسا شهر پردیس، اظهار داشت: در حال حاضر شهر پردیس دارای دو مدیریت شامل بخش‌های تحویل‌شده به شهرداری و نقاط تحت اختیار شرکت عمران است.

وی افزود: از جمله بخش‌های تحویل نشده به شهرداری پردیس می‌توان به سایت‌های نسبتا جدیدتر مسکن مهر شامل فازهای 11، پنج، هشت و نوسا اشاره کرد که شهرداری پردیس طبق قانون نمی‌تواند خدماتی به آنها ارائه دهد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر پردیس خاطرنشان کرد: اما شورای اسلامی شهر پردیس خود را موظف به پیگیری مسائل و مشکلات شهروندان ساکن در نواحی مذکور می‌داند و تاکنون چندین نشست و بازدید با حضور اعضای شورا در این نقاط صورت گرفته است.

سلیمانی فر بر ضرورت حضور نماینده‌ای از شرکت عمران در جلسات شورای اسلامی این شهر تأکید کرد و گفت: حضور یک یا چند تن از مسئولان شرکت عمران پردیس در جلسات شورای اسلامی شهر پردیس که با رویکرد بررسی و رفع معضلات پیش روی شهروندان ساکن در مناطق تحویل نشده به شهرداری برگزار می‌شود، کمک بزرگی به این مهم قلمداد می‌شود.

وی تصریح کرد: البته مسئولان شرکت عمران پردیس حاضر در نشست‌های تخصصی شورا باید ضمن برخورداری از اطلاعت کافی در این زمینه، قدرت تصمیم‌گیری برای به نتیجه رسیدن برنامه‌ها را نیز داشته باشند


  
  

پیشرفت 65 درصدی پروژه 24 واحدی شهرک صاحب الزمان بومهن جهت سکونت ساکنان منطقه اوزون تپه

در راستای بازآفرینی بافت فرسوده شهری در شهرستان پردیس پروژه 24 واحدی شهرک صاحب الزمان بومهن جهت سکونت ساکنان منطقه اوزون تپه به پیشرفت 65 درصدی رسیده است.

به گزارش بیان ملی ، نشست ستاد بازآفرینی بافت فرسوده شهری در شهرستان پردیس به ریاست امیرالله حقیقی فرماندار شهرستان پردیس و با حضور نوید عباسی معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرماندار پردیس، رضا خدادادی بخشدار بومهن، روح‌الله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پردیس، سعید علی بخشی شهردار و محمود قانبیلی عضو شورای شهر بومهن، روسای ادارات خدمات رسان و معصومه نعیمی نودهی رئیس اداره بهزیستی پردیس و وحید زمان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پردیس، همچنین روسای ادارات شهری و روستایی و فنی و عمرانی فرمانداری برگزار شد.

نوید عباسی معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرماندار پردیس در این نشست با اشاره به احداث پروژه 24 واحدی شهرک صاحب الزمان (عج) برای بازآفرینی بافت فرسوده شهری و ایجاد فضای مناسب برای سکونت ساکنان منطقه اوزون تپه، خواستار ارائه گزارشی از روند اجرای پروژه شد و با قرائت مصوبات نشست پیشین، از تأخیر ایجادشده در ارائه خدمات زیربنایی و تثبیت و احداث معبر منتهی به پروژه گلایه کرد.

در ادامه روح الله قنبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پردیس با اشاره به اینکه این پروژه با پیشرفت 65 درصدی روبرو بوده است، اظهار کرد: حفاری‌های مربوط به نصب انشعابات گاز انجام شده است؛ اما برای انشعاب آب و فاضلاب و برق هنوز اقدامی انجام نگرفته و به علت نوع خاص بستر زمین پروژه، نیاز به بازدید و اعلام نظر کارشناسی متخصصان اداره آب و فاضلاب و برق وجود دارد.

سعید علی بخشی شهردار بومهن نیز در ادامه بیان کرد: در صورت درخواست ادارات خدمات رسان، مجوزهای حفاری در اسرع وقت صادر شده و هیچ گونه هزینه ای نیز از ادارات دریافت نمی شود تا بتوان هر چه سریعتر، شهروندان را به بهترین مکان منتقل کرد و در مورد نوع کاربری اراضی نیز به دلیل امتیازاتی که این پروژه برای شهروندان دارد در حال انجام روند امور هستیم.

امیرالله حقیقی فرماندار شهرستان پردیس نیز با اشاره به تجربه موفق ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی در نقاط دیگر استان تهران تصریح کرد: معمولاً در سکونتگاه های غیر رسمی از نظر بهداشت و اقدامات فرهنگی و اجتماعی نقص های زیادی وجود دارد که منجر به بروز آسیب های اجتماعی در این اماکن می شود و لازم است با هماهنگی همه ادارات شهرستان علاوه بر تکمیل و تامین مسکن محرومین، برای این موارد نیز، تدابیر اتخاذ شود تا پس از استقرار ساکنان، از نظر خدمات و امکانات فرهنگی، رفاهی، آموزشی و بهداشتی مشکلی وجود نداشته باشد.

فرماندار پردیس استفاده از توان خیرین، ادارات و اصناف را بسیار مهم دانست و افزود: برای به سرانجام رساندن این پروژه لازم است از توان همه ادارات، نهادها، دستگاه‌ها و خیرین استفاده کرد و بهترین اقدام را در کوتاه ترین زمان رقم زد.

در پایان پس از تبادل نظر حاضرین مقرر شد که طی بازدیدی با حضور مسئولان امر، همه نواقص و کاستی ها و نیازمندی های پروژه استخراج و در اختیار ادارات مربوطه قرار گیرد. همچنین ادارات خدمات رسان موظف شده‌اند ظرف مدت 48 ساعت از تاریخ ابلاغ صورتجلسه، درخواست‌های مربوط به مجوز حفاری خود را به شهرداری ارائه کنند و شهرداری نیز حداکثر طی دو روز اقدام به صدور مجوز لازم به صورت رایگان نماید تا انشعابات ظرف مدت 40 روز آینده نصب شود.

بازدید کارشناسان اداره آب و فاضلاب بومهن از پروژه و ارائه پیشنهادات اجرایی برای اتخاذ بهترین روش دفع بهداشتی فاضلاب به صورت موقت و مشارکت اتاق اصناف برای تامین برخی از نیازهای این منطقه همچنین حمایت کامل شهرداری بومهن از این پروژه از جمله مصوبات این نشست بود.

منبع: فرمانداری پردیس


  
  

 

مشکلات زیست‌محیطی در پی ورود فاضلاب به روستای اصطلک پردیس + تصاویر

ورود فاضلاب به مجاور روستا اصطلک پردیس در انتهای خیابان چناران و خسارت به باغات مورد گلایه یک شهروند خبرنگار در شهرستان پردیس قرار گرفت.

به گزارش بیان ملی ورود فاضلاب به مجاور روستای اصطلک پردیس در انتهای خیابان چناران باعث آب‌گرفتگی و ایجاد بوی بد و خسارت به باغ‌ها و ریزش دیوار آنها گردیده است.

خواهشمند است مسئولین رسیدگی به عمل آورند؛ ضمناً یادآوری می‌شود که طی چندین مرحله هر ساله این خسارت به درختان و باغ‌ها وارد می‌شود.


  
  

حضور تیم هندبال شهرستان در لیگ کشوری نهایی شده است

تیم هندبال شهرستان پردیس در بازی تدارکاتی با تیم گرمسار پیش از اعزام به مسابقات لیگ کشوری بازی را به نفع خود با نتیجه 15 بر 4 خاتمه داد.

به گزارش بیان ملی بازی تدارکاتی تیم هندبال شهرستان پردیس با تیم گرمسار پیش از اعزام به مسابقات لیگ کشوری در مجموعه ورزشی شهدای گمنام پردیس در مجموعه ورزشی شهدای گمنام شهرداری پردیس در میان تشویق‌های پر شور تماشاگران بین دو تیم پردیس و گرمسار برگزار شد که در این رقابت تیم هندبال پردیس بازی به نفع خود با نتیجه 15 بر 4 خاتمه داد.

روح‌الله اکرمی دبیر هندبال استان تهران در حاشیه برگزاری مسابقه اظهار کرد: رشته ورزشی هندبال در شهرستان هندبال افتتاح شده و حمید سیری رئیس هیئت، سیفی رئیس اداره ورزش و جوانان تعامل خوبی با هیات استان دارند.

وی افزود: هیئت هندبال استان تهران در 12 شهرستان فعال هستند، و شهرستان پردیس به دلیل مهاجرپذیر بودن و حضور اقوام مختلف در این شهر، تفاوت قومیتی یک فرصت است و از سوی دیگر شهرداری پردیس و بومهن ظرفیت مالی مناسب‌تری نسبت به سایر شهرستان‌ها دارند.

دبیر هندبال استان تهران خاطرنشان کرد: ظرفیت مناسب شهر پردیس با هماهنگی و برگزاری مسابقات، جشنواره فرهنگی و کارگاه‌های دانش‌افزایی به بهره‌وری مناسبی می‌رسد و روزهای خوبی در پردیس شاهد خواهیم بود.

*حضور تیم هندبال شهرستان پردیس در لیگ کشوری نهایی شده است

همچنین حمید سیری رئیس هیئت هندبال شهرستان پردیس هدف از برگزاری این بازی تدارکاتی را تقویت روحیه رقابت‌پذیری، اتحاد و انسجام تیم در مقابل تیم خوب گرمسار پیش از مسابقات لیگ کشور دانست و ضمن تقدیر از حمایت و همراهی هندبال استان و حضور حامیان مالی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت مناسب شهرستان، استعدادیابی در مدارس به کمک آموزش‌وپرورش و آموزش علاقه‌مندان بخشی از برنامه‌های در دست اقدام هیئت هندبال شهرستان پردیس است.

وی با اشاره به اینکه توجه به مسائل فرهنگی در کنار برنامه‌های علمی و فنی از دیگر اولویت‌های این هیئت است، افزود: حمایت شرکت فارمد آریا به مدیریت ابراهیمی و بیمه ایران شهر پردیس به سرپرستی مباشریان بسیار راه گشا بوده است و به کمک آنها حضور تیم هندبال شهرستان در لیگ کشوری نهایی شده است.

همچنین رضا مؤمنی رئیس هیئت هندبال شهرستان گرمسار اظهار داشت: مسابقه دوستانه به دعوت هیئت هندبال شهرستان پردیس در رده جوانان و نوجوانان برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی انجام‌شده برای بازی برگشت خاطرنشان کرد: در دهه مبارک فجر میزبان تیم هندبال شهرستان پردیس، هندبال قم و هندبال سمنان هستیم و مسابقات به‌صورت چهار جانبه برگزار خواهد شد.


  
  

 

برگزاری آیین یادبود و نکوداشت استاد حسین نوروزی احمدآبادی در دماوند

مراسم یادبود و نکوداشت زنده یاد استاد «حسین نوروزی احمدآبادی» از اساتید قدیمی خوشنویسی ایران در فرهنگسرای کوثر شهر دماوند برگزار شد.

به گزارش بیان ملی دماوند  این مراسم با حضور استاد «عباس اخوین» از اساتید و چهره ماندگار خوشنویسی کشور، خانواده زنده یاد استاد «حسین نوروزی احمدآبادی»، مسئولان و جمعی از هنرمندان با همت انجمن خوشنویسان ایران شعبه دماوند برگزار گردید.

در این مراسم اساتیدی و پیشکسوتان هنرمندی همچون «عباس اخوین»، «محمد صادق احدپور» و «سیف الله محمدیان» سخنرانی کردند و سپس فیلمی در مورد زندگی این هنرمند خوشنویس به نمایش درآمد.

پس از این مراسم نیز نمایشگاه آثار خوشنویسی زنده یاد استاد «حسین نوروزی احمدآبادی» به همراه عکس‌ها و اسنادی از زندگی ایشان در گالری فرهنگسرای کوثر شهر دماوند به نمایش گذاشته شد.

*نگاهی کوتاه به زندگینامه استاد «حسین نوروزی احمدآبادی» اساتید پیشکسوت خوشنویسی ایران

استاد «حسین نوروزی احمدآبادی» متولد 30 بهمن 1318 اهالی محله احمدآباد شهر دماوند  است و از از فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته قضائی از کانون سر دفتران وزارت دادگستری در سال 1340 می باشد و از 13 سالگی به جهت علاقه زیاد به خط و خوشنویسی به این هنر روی آورد.

وی 57 سال از عمر خود را در خدمت خط و خوشنویسی صرف نموده و اصولاً غیر از این حرفه ای چه آزاد و نیز دولتی نداشته است.

این هنرمند سال های زیادی در تابلو سازی و حدود 35 سال آتلیه فعالیت داشته و خوشنویسی چاپخانه ها و لیتوگرافی های بیشتر تهران و شهرستان ها را انجام داده است.

این هنرمند در سال شصت و هشت غزلیات حافظ و در سال هفتاد غزلیات عراقی و همچنین دو دوره قرآن مجید و قرآن کریم در قطع بزرگتر از رحلی که حدود شانزده سال بطول انجامید تحریر نموده و در سال نود و دو نیز رباعیات خیام را به خط نستعلیق نگاشته است.

گفتنی است استاد نوروزی احمد آبادی سه نمایشگاه در تهران و یک نمایشگاه در ایالت مریلند آمریکا برگزار نموده و در اکثر نمایشگاه های جمعی انجمن خوشنویسان ایران شرکت داشته و این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه انفرادی ایشان است.


  
  

در سومین نشست شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دماوند مطرح شد؛

 انعقاد توافقنامه امور منابع آب دماوند با شهرداری‌ها برای ساماندهی رودخانه‌های شهری/ عدم همکاری اداره ثبت و اسناد بخش رودهن در زمینه صدور سند بستر رودخانه‌ها

مدیر امور منابع آب شهرستان دماوند از انعقاد توافقنامه این نهاد با شهرداری‌ها برای ساماندهی رودخانه‌های شهری و عدم همکاری اداره ثبت و اسناد رودهن در زمینه صدور سند بستر رودخانه‌ها خبر داد.

منصور مردانی در حاشیه از نشست سومین شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: در ابتدای این نشست مصوبات جلسات قبل بند به بند مورد پیگیری قرار گرفت و متعاقباً مسئولان فرمانداری شهرستان دماوند بر لزوم رعایت قوانین و مقررات و برخورد با متخلفین حوزه آبی تأکید کردند.

لزوم رعایت قوانین و مقررات و برخورد با متخلفین حوزه منابع آبی در شهرستان دماوند/ انعقاد توافقنامه امور منابع آب دماوند با شهرداری‌ها برای ساماندهی رودخانه‌های شهری/ عدم همکاری اداره ثبت رودهن در زمینه صدور سند بستر رودخانه‌ها

وی با بیان اینکه در نشست نسبت به لزوم انجام دقیق مصوبات شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دماوند تاکید شده است، گفت: با توجه به لزوم محاسبه آب قابل برنامه‌ریزی جهاد کشاورزی شهرستان دماوند با قید فوریت نسبت به اعلام میزان حجم آب آزاد شده ناشی از اراضی که سیستم آبیاری نوین تحت فشار یا قطره‌ای در آن اجرا گردیده اقدام تا نسبت به اصلاح پروانه‌های بهره‌برداری چاه‌ها اقدام لازم صورت پذیرد.

مدیر امور منابع آب شهرستان دماوند بیان کرد: همچنین در این نشست نسبت به لزوم تسریع در انعقاد توافقنامه امور منابع آب دماوند و سایر شهرداری‌ها در خصوص ساماندهی رودخانه‌های شهری نیز تاکید شد.

مردانی با اشاره به موضوعات مطرح شده در شورای حفاظت از منابع آب شهرستان دماوند تصریح کرد: با توجه به عدم همکاری شایسته اداره ثبت و اسناد بخش رودهن در خصوص صدور سند بستر رودخانه‌ها بنام دولت جمهوری اسلامی ایران مقرر گردید همکاری مجدانه‌ای در خصوص موضوع داشته باشند که در ادامه رئیس حوزه قضائی رودهن نیز بر انجام این امر تاکید کردند.

این مقام مسئول در پایان از همکاری شایسته رئیس اداره ثبت اسناد و املاک دماوند در خصوص صدور سند بستر رودخانه‌ها بنام دولت جمهوری اسلامی ایران و شهردار رودهن در خصوص اعلام لیست چاه‌های مجاز و غیرمجاز تشکر و قدردانی کرد.


  
  

با حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران

علیرضا خالق دوست با حکمی از سوی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران به عنوان سرپرست اداره راه و شهرسازی شهرستا‌ن‌های دماوند و پردیس منصوب شد.

به گزارش بیان ملی به نقل از پایگاه خبری تارود، در بخشی از این ابلاغ آمده است: نظر به سوابق و تجربه جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست راه و شهرسازی شرق تهران منصوب می‌گردید.

امید است با توکل به خداوند متعال و با همکاری و هماهنگی ادارات ستادی، دیگر همکران و فرمانداران محترم شهرستان‌ها در انجام وظایف قانونی و امور محوله در به ثمر رساندن اهداف اداره کل موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، خالق دوست پیش از این مدیریت راه و شهرسازی شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک و رباط کریم و اسلامشهر را بر عهده داشته است.

لازم به ذکر است پیش از محمد رنجبر ریاست اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند را برعهده داشت


  
  

در نشست شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران مطرح شد؛

تجهیزات ناوگان راهداری در شرق استان تهران زمان بارش پاسخگو نیستند/ فقط 30 درصد تعریض محور هراز انجام و بخش دیگر آن تعطیل شده است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از شناسایی 50 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های شرق استان تهران و فقط  انجام 30 درصد تعریض محور هراز و تعطیل شدن بخش دیگر آن خبر داد.

به گزارش بیان ملی پردیس سرهنگ سیاوش محبی در نشست شورای حمل و نقل و ترافیک استان تهران با اشاره به محورهای برف‌گیر در شرق استان اظهار داشت: محورهای فیروزکوه و هراز برف‌گیر هستند که 3 ایستگاه طرح زمستانی در پیست آبعلی، دماوند قبل از دلیچای و فیروزکوه در گردنه امین‌آباد مستقر شده‌اند که به طور شبانه‌روزی آماده کمک‌رسانی به شهروندان هستند.

وی بیان کرد: ناوگان راهداری تقویت شده اما در زمان بارش این دستگاه‌ها پاسخگو نیستند و باید تمهیدات بیشتری اندیشیده شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: در زمان بارش‌های سنگین از شهرداری‌های مناطق اطراف کمک می‌گیریم همچنین در جاده‌های شرق استان تهران نیز 50 نقطه حادثه‌خیز وجود دارد که 13 نقطه آن در اولویت کاری هستند.

محبی با اشاره به ضرورت رسیدگی به نقاط حادثه‌خیز گفت: متأسفانه پروژه‌های نقاط حادثه‌خیز به صورت نیمه‌کاره رها شدند که طرح تعریض محور هراز از آن دسته پروژه‌ها است که 30 درصد کار انجام شده اما متأسفانه اکنون تعطیل شده است.

*دوربین های ثبت تخلف در شهرهای شرق استان تهران نداریم/ شهرستان‌های شرق تهران بجزء پردیس فاقد کمربندی هستند

در ادامه سرهنگ ابوالفضل دلیری، رئیس پلیس راهور شرق استان تهران نیز با اشاره به اینکه غیر از پردیس بقیه شهرستان‌های شرق تهران فاقد کمربندی هستند عنوان کرد: هماهنگی‌های خوبی برای اقدامات مناسب در زمستان و هماهنگ شده منتهی چند سالی است که خودرو را از طریق استانداری تحویل داده نشده است.

وی ادامه داد: تجهیزات معابر شهری کم است و وقتی برف و یخبندان می‌شود به سبب امکانات کم تأخیر و اعتراضات مردم را به همراه دارد.

رئیس پلیس راهور شرق استان تهران در پایان با انتقاد از عدم نصب دوربین‌های ثبت تخلف در شهرهای شرق استان تهران خاطرنشان کرد: علی‌رغم این که مصوب شده ولی هنوز دوربین ثبت تخلف نصب نشده است.

منبع: تسنیم


  
  
   1   2   3      >