سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با کسی که از مدارایش ناگزیر است مدارا نمی کند، حکیم نیست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :4
کل بازدید :44415
تعداد کل یاداشته ها : 84
103/3/1
10:38 ص

با حضور نمایندگان 12 استان کشور صورت گرفت؛

برگزاری مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور به میزبانی شهر رودهن

مسابقات ددلیفت بدون لوازم قهرمانی کشور به نام جام شهدای گمنام رودهن با حضور نمایندگان 12 استان کشور کار خود را در سالن ورزشی امام علی(ع) رودهن آغاز تا قهرمانان این رشته پرطرفدار رقابت‌های خود را برگزار کنند.

به گزارش بیان ملی هادی حسنی، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ رودهن در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودهن اظهار کرد: برای اولین بار است که مسابقات ددلیفت بدون لوازم در سطح قهرمانی کشور برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با هماهنگی‌ها و جلسات متعددی که با مسؤولان منطقه و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ برگزار کردیم، توانستیم با حمایت تمامی مسؤولان اولین دوره مسابقات ددلیفت بدون لوزام قهرمانی کشور را در رودهن برگزار کنیم.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ رودهن با اشاره به اینکه در اولین دوره مسابقات ددلیفت بدون لوازم قهرمانی کشور 12 استان حضور پیدا کردند، تصریح کرد: در این دوره از مسابقات نمایندگان 12 استان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به رقابت خواهند پرداخت.

حسنی اضافه کرد: این دوره از مسابقات تا 21 دی‌ماه ادامه خواهد داشت و مفتخریم اولین دوره مسابقات ددلیفت بدون لوازم قهرمانی کشور را در رودهن برگزار کردیم.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ رودهن ضمن تقدیر از تمامی مسؤولانی که حمایت کردند تا اولین دوره مسابقات ددلیفت بدون لوازم قهرمانی کشور در رودهن برگزار شود، خاطرنشان کرد: اگر حمایت مسؤولان ادامه یابد قطعاً با رایزنی‌هایی که با همکاران خودمان در فدراسیون و هیئت بدنسازی و پرورش اندام و پاورلیفتینگ استان تهران خواهیم داشت، می‌توانیم مسابقات بیشتری را در سطح استانی و کشوری در رودهن برگزار کنیم.

لازم به ذکر است به کشیدن وزنه تا بالای زانو و بدون تجهیزات را مسابقات ددلیفت بدون لوازم می‌نامند.

          مسابقات ددلیفت قهرمانی کشور به میزبانی شهر رودهن (1)