سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زندانبان به یوسف علیه السلام گفت : «من تو را دوستدارم» . [امام رضا علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :0
کل بازدید :44356
تعداد کل یاداشته ها : 84
103/2/27
11:2 ص

بررسی راهکار های تامین آب شرب و کشاورزی پایدار برای دو روستای شهرستان پردیس

بررسی راهکار های تامین آب شرب و کشاورزی پایدار برای دو روستای شهرستان پردیس

بیان ملی پردیس / مدیر امور آب تهران بزرگ و روسای ادارات آب و فاضلاب روستایی، حفاظت محیط زیست، جهاد کشاورزی و آب و فاضلاب شهری شهرستان در این جلسه حضور داشتند و پیرامون چگونگی تامین و انتقال آب برای پاسخگویی به نیاز شرب و کشاورزی و دامداری دو روستای واصفجان و هیزم دره بخش بومهن تبادل نظر و اتخاذ راهکار شد.
در این جلسه مقرر شد دو حلقه چاه در محدوده روستای واصفجان از آبفای شهری به آبفای روستایی تحویل تا نیاز آبی روستا برطرف شود همچنین برگزاری جلسه مشارکتی با اعضای شورای اسلامی و اهالی این روستا در رابطه با نحوه آبرسانی و هزینه های تحمیل شده در دستور کار قرار گیرد.
تحویل سیستم آب شرب روستای واصفجان به آبفای روستایی، ارائه درخواست حق آبه از سوی کشاورزان این روستا به جهاد کشاورزی و همچنین همکاری مدیریت امور آب تهران در این مورد و اتخاذ راهکاری مناسب در راستای رفع مشکل کشاورزان این دو روستا از جمله مصوبات این جلسه بود.
در این جلسه همچنین حاضرین بر اعطای تسهیلات بلاعوض و ارائه طرح های مشاوره ای و اجرایی توسط اداره جهاد کشاورزی پیرامون روش های نوین آبیاری به کشاورزان در این دو روستا برای افزایش بهره وری مصرف آب و کاهش نیاز بخش کشاورزی تاکید کردند.