سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس دانش را بطلبد برای اینکه با دانشمندان همراه شود یا با نادانان بستیزد یا مردم را متوجه خود کند، خداوند او را داخل آتش گرداند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :4
کل بازدید :44400
تعداد کل یاداشته ها : 84
103/3/1
2:41 ص

به گزارش  خبرنگار بیان ملی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری، امیراله حقیقی فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به نظارت بر بازار در هفته منتهی به شب یلدا، از تداوم این روند تا آخر سال خبر داد.


حقیقی ستاد تنظیم بازار شهرستان را متولی امر نظارت بر وضعیت بازار دانست و گفت: جلسات این ستاد به طور منظم برگزار می شود و پیش از شروع هر فصل نیز جلسات ویژه ای برای بررسی وضعیت عرضه اقلام مورد نیاز مردم از نظر کیفیت، کمیت و قیمت برگزار خواهد شد.
فرماندار پردیس با اشاره به نزدیکی شب یلدا افزود: از ابتدای این هفته و با تشکیل کمیته ویژه ای با محوریت معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرماندار، انجام گشتهای بازرسی از سطح شهرستان و پایش وضعیت بازار با هدف حمایت از تولیدات داخلی، حمایت از شهروندان و اقشار آسیب پذیر و جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.
حقیقی از حضور نمایندگان ادارات و نهادهای متولی در اجرای بازرسی ها خبر داد و گفت: این گشت ها در صورت مواجه با موارد خلاف قانون از جمله کم فروشی، گرانفروشی، احتکار، عرضه اقلام بی کیفیت یا فاقد مولفه های بهداشتی و عدم ارائه فاکتور به خریداران، با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهند کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس اضافه کرد: با نزدیک شدن به 3 ماهه پایانی سال، قرار است این گشت های ویژه به صورت هفتگی ضمن انجام بازدیدهای خود به صورت محسوس و نا محسوس، از وضعیت بازار گزارش تهیه کرده و برای برنامه ریزی تامین مایحتاج مردم در ایام پایانی سال، اطلاعات به دست آمده را به ستاد تنظیم بازار اعلام کنند.