سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفت دانش تکبّر است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :14
بازدید دیروز :4
کل بازدید :44414
تعداد کل یاداشته ها : 84
103/3/1
10:20 ص

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند خبر داد؛

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند از آمادگی اتحادیه‌های صنفی این شهرستان در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

رضا میرزاکریمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم که امیدواریم بتوانیم کارکردها، پیشرفت‌ها و موفقیت‌های حاصل شده در کلیات و جزئیات نظام جمهوری اسلامی ایران را به مردم بازتاب دهیم.

وی افزود: همچنین اتاق اصناف شهرستان دماوند همگام با سایر ادارات قدم مثبت جهت کارکرد نظام برداشته و امیدواریم با گزارشات کاری که ماهانه ارائه می‌دهیم، بتوانیم مورد رضایت بخش شهروندان در عرصه خدمتگزاری به جامعه باشیم.

رئیس اتاق اصناف دماوند با اشاره به نشست هماهنگی روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان دماوند جهت برگزاری مراسمات باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اتاق اصناف این شهرستان با همیاری و همکاری روسای محترم اتحادیه‌های صنفی همچون گذشته برنامه‌های منظم و دقیقی را برای هرچه بهتر جشن‌های انقلاب برنامه‌ریزی کرده است.

میرزاکریمی در ادامه گفت: همچنین فرصت ایجاد شده تا بهره معنوی لازم را از این موضوع ببریم و در جهت اجرایی شدن مراسمات با شکوه بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی و کمک مالی دریغ نکنیم.

وی در پایان از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها درخواست کرد برای نصب بنر و برپایی ایستگاه صلواتی مراسمات بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط اتاق اصناف شهرستان دماوند نهایت همکاری لازم را داشته باشند تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.