سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه دوستی اش خدایی نباشد، از او بپرهیز، که دوستی اش پلید است و مصاحبت با او شوم . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :3
بازدید دیروز :4
کل بازدید :44403
تعداد کل یاداشته ها : 84
103/3/1
4:25 ص

در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با مسئولان دماوند مطرح شد؛

پیگیری اختصاص زمین جهت احداث فرهنگسرای چندمنظوره و لزوم نگاه ویژه استان تهران به حوزه فرهنگ و هنر شهرستان دماوند در نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با مسئولان این شهرستان مطرح شد.

به گزارش  خبرنگار بیان ملی دماوند ، احمد جاودانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران پس از گذشت حدود 6 ماه از انتصاب خود در شهرستان دماوند حضور یافت.

در همین راستا، جاودانی به همراه معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در نشستی با فرماندار شهرستان دماوند دیدار کردند؛ در این نشست، معاون سیاسی انتظامی فرماندار و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دماوند حضور داشت.

در نشست صمیمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با فرماندار دماوند مسائل فرهنگی و هنری این شهرستان مورد گفت‌وگو و رسیدگی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان دماوند در این نشست با بیان اینکه حوزه فرهنگ این شهرستان از مجموعه‌های فرهنگی بسیار کمتری برخوردار است، اظهار کرد: دماوند می‌تواند برای ساخت مجموعه‌های فرهنگی همچون فرهنگسرا زمین در اختیار ارشاد قرار دهد.

مجید صفری افزود: دماوند با توجه به نزدیکی به پایتخت و شرایط اقلیمی خاصی که در این شهرستان وجود دارد، باید مسائل فرهنگی و هنری آن مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی گفت: در حوزه گردشگری شهرستان دماوند اتفاقات بسیار خوبی رخ داده و به همین جهت، فضاهای فرهنگی می‌تواند به جذب گردشگران و ارتقای سطح فرهنگ جامعه کمک کند.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: وقتی فضا برای کارهای گردشگری آماده بوده، مطمئناً این فضا برای فعالیت‌های فرهنگی نیز مهیاست و دماوند در این راستا، تمام امکانات را برای احداث مجتمع‌های فرهنگی در اختیار سرمایه‌گذاران عرصه فرهنگی قرار خواهد داد.

صفری بیان کرد: انتظار این است که شهرستان دماوند در استان تهران در حوزه فرهنگ و هنر به صورت ویژه نگاه شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز در این نشست با تأکید بر استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی شهرستان دماوند افزود: با توجه به ظرفیت‌هایی که دماوند دارد، باید توسعه فرهنگی بیشتری انجام شود.

جاودانی افزود: اعتبار احداث فرهنگسرای جدید در دماوند را از طریق سازمان برنامه و بودجه و همچنین شورای برنامه‌ریزی استان تهران پیگیری خواهیم کرد، اما این شهرستان نیز باید زمین آن را در اختیار بگذارد.

احداث فرهنگسرای چندمنظوره در دماوند احداث فرهنگسرای چندمنظوره در دماوند احداث فرهنگسرای چندمنظوره در دماوند احداث فرهنگسرای چندمنظوره در دماوند فرماندار دماوند فرماندار دماوند نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با مسئولان شهرستان دماوند نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با مسئولان شهرستان دماوند نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با مسئولان شهرستان دماوند نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با مسئولان شهرستان دماوند

منبع: فارس