سفارش تبلیغ
صبا ویژن
فراخ سینگى و بردبارى دست‏افزار سرورى است و سالارى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :5
بازدید دیروز :4
کل بازدید :44405
تعداد کل یاداشته ها : 84
103/3/1
4:58 ص

 

نادر شایان رئیس اورژانس پردیس در شب گذشته دچار حادثه تصادف بر اثر حرکن دنده عقب سواری پراید در منطقه بومهن شد.

به گزارش بیان ملی یک دستگاه سواری پراید با حرکت دنده عقب در حاشیه خیابان به شدت با نادر شایان، رئیس اورژانس پردیس در منطقه بومهن برخورد کرد.

در پی وقوع این حادثه بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

در این حادثه تصادف رئیس اورژانس پردیس از ناحیه سر، گردن و لگن آسیب دیده بود که با اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل شد.

طبق گزارش‌های واصله حال ایشان مساعد گزارش شده است.


  
  

به گزارش بیان ملی ، سیده مریم موسوی جوردی ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: مبحث سگ‌های بی‌سرپرست در آمار مطالبات شهروندان پردیس، یکی از بالاترین ارقام را به خود اختصاص می‌دهد.

وی افزود: ازاین‌رو، اعضای شورای اسلامی شهر پردیس در دوره پنجم از همان بدو حضور در این عرصه، ساماندهی سگ‌های بی‌سرپرست را در دستور کار قرار داد.

عضو شورای اسلامی شهر پردیس تصریح کرد: بنابراین، احداث مرکز نگهداری و درمان سگ‌های بی‌سرپرست در حومه شهر پردیس با فراهم‌سازی امکانات و مقدمات لازم نظیر تخصیص اعتبارات کافی، اختصاص زمینی مناسب، عقد قرارداد با گروه‌های مختص و … از نیمه دوم سال جاری کلید خورد.

موسوی جوردی تصریح کرد: در فرایند زنده گیری سگ‌های بی‌سرپرست مراحلی شامل زنده گیری، واکسیناسیون، عقیم‌سازی، انگل کشی، رفع بیماری‌های احتمالی، نگهداری به‌عنوان دوره نقاهت پس از درمان و رهاسازی در بالاترین کیفیت استانداردهای جهانی و طبق بخشنامه‌های ابلاغی از سوی نهادهای بالادستی بدون کوچک‌تری آسیبی به حیوانات صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: رهاسازی به‌عنوان آخرین مرحله از این سیر تکاملی درمان و بر اساس ارزیابی‌های دامپزشکان حاضر در مرکز انجام و سگ‌های کاملاً عاری از بیماری و خطر برای شهروندان به محل قبلی زندگی خود بازگشته و حیوانات خطرساز در اماکنی دور از مناطق مسکونی نگهداری می‌شوند.

عضو شورای اسلامی شهر پردیس خاطرنشان کرد: همچنین سگ‌هایی که دوره‌های درمانی مذکور را در مرکز نگهداری شهرداری پردیس سپری کرده و رها می‌شوند، از طریق نصب قلاده دارای شناسه درمان بوده و از سایر همنوعانشان متمایزند.

موسوی جوردی گفت: شهروندان گرامی برای اطلاع‌رسانی و همچنین ارائه پیشنهاد‌ها و انتقادات خود در خصوص سگ‌های بی‌سرپرست و سایر امور خدماتی می‌توانند از سامانه اطلاع‌رسانی مدیریت شهری به شماره تماس 137 استفاده کنند.


  
  

تیم موی‌تای پسران شهرستان پردیس در مسابقات قهرمانی استان تهران موفق به کسب 8 مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش بیان ملی ،  مسابقات قهرمانی موی تای استان تهران در بخش پسران با حضور 280 رزمی‌کار در سالن ولیعصر شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

تیم پسران موی‌تای شهرستان پردیس به مربی‌گری جهانبخش صابری نژاد و به همت هیئت ورزش‌های رزمی شهرستان پردیس توانست پس از رقابت‌هایی مثال‌زدنی در این دوره از مسابقات خوش درخشید.

توسط تیم موی‌تای شهرستان پردیس متشکل از 10 نفر شرکت‌کننده که در رده خردسالان، نوجوانان و جوانان، در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرده بود، موفق شد 8 مقام و مدال خوش‌رنگ را کسب کند.

مقام آوران تیم شهرستان پردیس در این مسابقات، امیر طلوتی مقام اول، محمدرضا خانی، کامران خوش آبادی، ماهان خوشحال حسینی، طاها احمدی مقام دوم و احسان محجوب، مهدی فراهانی، حسین موسوی مقام سوم را کسب کردند.


97/9/17::: 12:3 ع
نظر()
  
  

تصادف تریلی با چند خودرو در محور جاجرود به تهران/ ترافیک سنگین بر اثر این تصادف

تصادف تریلی با چند خودرو در محور جاجرود به تهران بر اثر نقص در سیستم فنی ترمز تریلی منجر به ایجاد ترافیک سنگین در این محور شد.

به گزارش خبرنگار بیان ملی کشنده تریلی در جاجرود که به علت نقص فنی در سیستم ترمز دچار سانحه شده بود، رفت و آمد خودروهای عبوری را مختل کرد

این حادثه امشب در محل یکی از پیچ‌های تند هزار دره بعد از جاجرود (شرق به غرب) روی داد که در آن کشنده تریلی پس از انحراف از مسیر خود و برخورد با کامیون، سواری پراید، پژو و وانت از نیوجرسی میانی راه گذشت و باعث راه‌بندان در این جاده شد.

محمدرضا زمانی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پردیس و رودهن در خصوص این حادثه اظهار کرد: با تلاش عوامل راهداری و پلیس‌راه وسایط نقلیه حادثه‌دیده از محل خارج و تردد خودروهای گذری به حالت عادی خود بازگشت.

وی افزود: در این حادثه راننده کشنده تریلی و شاگرد وی زخمی شدند


  
  

به همت دهیاری سعیدآباد؛

برگزاری جشنواره اقوام ایرانی در روستای سعیدآباد جاجرود

جشنواره اقوام ایرانی در شهرستان پردیس به‌مناسبت هفته فرهنگی در این شهرستان در روستای سعیدآباد جاجرود و شامل بخش‌هایی از قبیل غذاهای سنتی، صنایع‌دستی و لباس‌های محلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار بیان ملی ، جشنواره فرهنگی اقوام ایرانی به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان پردیس در روستای سعیدآباد جاجرود و به همت دهیاری سعیدآباد و خانه جوان ولایت این روستا و شامل بخش‌هایی از قبیل غذاهای سنتی، صنایع‌دستی و لباس‌های محلی با مشارکت روستاییان جاجرود برگزار شد.

محسن قاصدی بخشدار جاجرود که به همراه رئیس شورای بخش، اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران این بخش در جشنواره اقوام حضور پیداکرده بود در سخنانی همبستگی اقوام و فرهنگ‌های مختلف بخش جاجرود را علی‌رغم تنوع آن مثال‌زدنی دانست و از تلاش‌های انجام‌گرفته برای برگزاری این جشنواره که به محلی برای آشناسازی روستاییان با فرهنگ و آداب و سنن دیگر نقاط کشور تبدیل‌شده است قدردانی کرد.


  
  

برگزاری جشنواره غذا در روستای کرشت بومهن

جشنواره غذا در روستای کرشت بومهن به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان پردیس و با مشارکت بخشداری بومهن برگزار شد.

به گزارش خبرنگار بیان ملی ، به مناسبت هفته فرهنگی شهرستان پردیس و با مشارکت بخشداری بومهن جشنواره غذا در میان بانوان روستایی کرشت بومهن برگزار شد.

این جشنواره در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی و آموزشی امام حسین (ع) روستای کرشت بومهن و با حضور 18 شرکت‌کننده از میان بانوان روستاهای شهرستان پردیس برگزار و افراد شرکت‌کننده غذاهای طبخ شده خود را برای امتیازدهی و انتخاب بهترین غذا در معرض داوری قرار دادند.

در پایان و پس از تست غذاهای ارائه‌شده، هیئت داوری این جشنواره پنج غذا را به دلیل طعم دلپذیر، تزئین مناسب، طبخ بهداشتی و توجه به تولید کمتر پسماند به‌عنوان غذاهای برتر انتخاب کردند.


  
  

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران خبر داد؛

پیش‌فروش انشعابات فاضلاب شهرستان دماوند از پنجم آذرماه در اقساط 36 الی 48 ماهه/ قطع انشعاب آب درصورت عدم خرید انشعاب فاضلاب مطابق قانون

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران با اشاره به آغاز پیش‌فروش انشعابات فاضلاب شهرستان دماوند از پنجم آذرماه، گفت: طبق قانون انشعاب آب درصورت عدم خرید انشعاب فاضلاب قطع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مجتبی صفدری در نشست خبری نحوه پیش‌فروش انشعابات فاضلاب شهرستان دماوند، اظهار کرد: از پنجم آذرماه پیش‌فروش فاضلاب در وب‌سایت آغاز می‌شود؛ همچنین در دفاتر پیشخوان دولت و دفاتر آب و فاضلاب در خدمت مردم هستیم و سعی بر این است که دسترسی مردم را به این مهم سهل کنیم.

وی افزود: سامانه 122 آبفای استان تهران پاسخگوی تماس‌های مشترکین در این رابطه است و لذا مراجعه حضوری برای سؤال پرسیدن ضرورت ندارد؛ همچنین افرادی که به اینترنت دسترسی دارند می‌توانند از طریق وب‌سایت ثبت‌نام کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران ادامه داد: از پنجم آذرماه به نام مشترک درب منازلی که در محدوده پیش‌فروش انشعاب آب قرار دارند اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و دعوت‌نامه با شماره اشتراک و سایر مشخصات ارسال می‌شود و حتی اگر دعوت‌نامه نیز ارسال نشده باشد، در وب‌سایت موجود است.

صفدری بیان کرد: در حال حاضر بنرها نیز در شهر نصب‌شده و نقاط پیش‌فروش انشعاب اطلاع‌رسانی شده است، شروع عملیات اجرایی شبکه فاضلاب از ایام دهه فجر آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مشترکینی که در سه ماهه اول برای خرید انشعاب مراجعه می‌کنند، به‌عنوان تشویق به آنها 10 تا 12 قسط اضافه می‌کنیم، تصریح کرد: پیش‌فروش انشعاب 36 قسطی است؛ اما برای این افراد 48 قسط می‌شود و یک قسط پیش‌پرداخت محسوب می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران خاطرنشان کرد: سعی شده است قبوض اقساط را به‌صورت ماهانه درب منازل تحویل دهیم، یک قبض جداگانه است که هم به‌صورت اینترنتی و هم مراجعه به بانک‌ها می‌توانند اقساط را پرداخت کنند.

صفدری بیان کرد: مشترکینی که از بعد سال جدید مراجعه کنند 36 قسط،‌ در اردیبهشت 35 قسط و هر ماهی که برای خرید عقب بیفتد یک ماه از اقساط کمتر می‌شود و متوسط اقساط 48 تایی تقریباً 70 هزار تومان و در 36 قسطی 130 هزار تومان خواهد بود.

*60 درصد وجوه دریافتی صرف احداث شبکه فاضلاب و 40 درصد صرف تصفیه‌خانه می‌شود

وی گفت: این وجوه در دو حساب جدا شامل 60 درصد برای احداث شبکه فاضلاب شهرستان دماوند و 40 درصد برای احداث تصفیه‌خانه‌های فاضلاب دماوند متمرکز می‌شود و مبالغ هیچ‌کدام به حساب‌های جاری و سرمایه‌ای مربوط به آب واریز نخواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران بابیان اینکه دو نوع هزینه اجتماعی و اجرایی برای این پروژه پیش‌بینی‌شده است، تأکید کرد: در کل مجموعه شهر 500 میلیارد تومان کمبود اعتبار خواهیم داشت و این را از محل فروش پساب یا در صورت امکان اگر با روش‌های بی. او. تی. یا فاینانس کار را پیش ببریم جبران بخشی از هزینه‌ها صورت می‌گیرد و مجوز بی او تی اخذشده و به دنبال سایر مراحل کار هستیم.

صفدری ادامه داد: رقم ریالی برای مردم که حاصل حق انشعاب ماده 11 و هزینه نصب و… است برای هر شهر کاملاً مشخص است و 100 درصد صرف هزینه توسعه فاضلاب برای همان شهر خواهد شد، این موضوع نیز در سایت اعلام می‌شود.

وی بیان کرد: واحدهای آپارتمانی و ویلایی هزینه جداگانه دارند،‌ اگر کسی اقدام به خرید انشعاب نکند مطابق قانون می‌توانیم نسبت به قطع انشعاب آب اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: شاید با این اقدام بتوانیم در سال‌های آتی چاه‌ها را احیا کنیم که این مهم زمان‌بر است، این موضوع از ابعاد مختلف به نفع مردم است


  
  

فرماندار شهرستان دماوند خبر داد؛

لزوم احداث پل روگذر محور تهران-دماوند به بلوار بعثت منطقه گیلاوند در جهت کاهش 35 درصدی ترافیک/ دستور کار بودن احیای پروژه کمربندی جنوبی شهر دماوند/ احداث کارخانه بازیافت را در منطقه گندک دماوند

فرماندار شهرستان دماوند از لزوم احداث پل روگذر محور تهران-دماوند به بلوار بعثت منطقه گیلاوند در جهت کاهش 35 درصدی ترافیک و دستور کار بودن احیای کمربندی جنوبی شهر دماوند خبر داد و گفت: احداث کارخانه بازیافت را در منطقه گندک دماوند اجرایی می‌شود.

مجید صفری در نشست شورای هماهنگی امور شهری و روستایی شهرستان دماوند به میزبانی مجتمع برف شهر آبعلی با حضور جمعی از مسئولان اظهار کرد: خوشبختانه در شهرستان دماوند بستر قوی در حوزه گردشگری ایجاد شده است و از 30 منطقه گردشگری حداکثر 9 نقطه نهایی شده که فرصت خوبی برای منطقه می‌باشد.

وی افزود: تلاش بر این است که در دهه فجر بهترین پروژه‌ها را در سطح شهرستان دماوند داشته باشیم، پروژه فاضلاب کشی دماوند باید هرچه سریع‌تر آغاز و حتی اجرای عملیات حفاری شبکه‌ها را باید شروع کنیم و در دهه فجر به شکل ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور شروع رسمی آن اعلام می‌شود.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: شروع عملیات عمرانی پل روگذر محور تهران-دماوند به بلوار بعثت منطقه گیلاوند باید سریع‌تر شروع شود و این دردناک است که در شهر دماوند معطل بودجه باشیم، پیمانکار باید ظرف 5 یا 6 ماه پل را احداث کند.

صفری بیان کرد: همچنین حداقل 35 درصد ترافیک منطقه گیلاوند با احداث یک روگذر به بلوار بعثت دیگر کم می‌شود البته ریل قطار مترو به دماوند تصویب شده و ردیف اعتباری گرفته و در برنامه‌های دولت رفته است.

احیای کمربندی جنوبی شهر دماوند و کنار گذر گیلاوند (1)

*احیای پروژه کنارگذر منطقه گیلاوند در دستور کار است

وی ادامه داد: احیای کمربندی جنوبی شهر دماوند یا همان کنارگذر منطقه گیلاوند که در دوره‌های قبل کلنگ‌زنی شده است نیز جزء برنامه می‌باشد، مدیران شهری باید تمام تلاش خود را با برنامه‌ریزی مدون اجرای پروژه‌ها را در دستور کار قرار دهند.

فرماندار شهرستان دماوند تأکید کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب بسیار مهم و نقطه عطفی است و انتظار می‌رود برای شهرستان دماوند نیز دهه مبارک فجر نقطه عطفی از لحاظ بهره‌برداری از پروژه‌ها و یا شروع پروژه‌های بزرگ باشد.

صفری افزود: مدیران باید خود را برای کارهای بزرگ آماده کنند بسترها برای این مهم آماده است، صدها هکتار زمین برای سرمایه‌گذاری داریم مشروط بر اینکه سرمایه گذاری‌ها در حد ملی باشد نه استانی.

*ساختمان‌سازی و فروش تراکم پاسخگوی درآمدزایی برای شهرستان دماوند نیست

وی گفت: سرمایه‌گذاری در این سطوح اقتصاد و گردشگری شهرستان دماوند را رشد می‌دهد و در همه فصول می‌توان از آنها بهره‌برداری کرد و دیگر ساختمان‌سازی و فروش تراکم پاسخگوی نیازهای شهرستان دماوند نیست و باید از این راه‌ها به دنبال درآمدزایی باشیم.

فرماندار شهرستان دماوند تصریح کرد: از ابتدای 97 بعد از مصوبات کمیته برنامه‌ریزی استان تهران با تلاش دست اندکاران این اتفاق افتاده و مدیران باید به میدان وارد شوند زیرا زمینه‌ها فراهم است.

صفری ادامه داد: در حال حاضر می‌توانیم بهترین، پیشرفته‌ترین و مجهزترین کارخانه بازیافت را در منطقه گندک راه‌اندازی کنیم همه مقدمات آماده است و اطلاعیه نیز چاپ شده و فقط سرمایه‌گذار نیاز است.

فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: تمام امکانات احداث کارخانه بازیافت در منطقه گندک را فراهم می‌کنیم و در 22 بهمن‌ماه قطعاً باید تعیین تکلیف آن توسط شهرداری دماوند مشخص و سرمایه‌گذار آماده‌ شده و کلنگ زنی شود.

صفری در پایان تأکید کرد: چند پروژه اساسی و مهم همچون پیست آبعلی باید حتماً آماده شود، ورزشگاه پنج هزار نفری هم در حال آماده شدن برای شروع عملیات است، صخره نوردی، پیست و هتل نیز باید همه در دهه فجر برای شروع عملیات برنامه‌ریزی شود.


  
  

فرماندار پردیس خبر داد؛

شهر جاجرود متشکل از سعیدآباد و خسروآباد و اطراف آن تشکیل خواهد شد

فرماندار شهرستان پردیس گفت: شهر جاجرود متشکل از سعیدآباد و خسروآباد و اطراف آن به زودی تشکیل خواهد شد.

به گزارش بیان ملی پردیس ، امیرالله حقیقی صبح امروز در نخستین نشست خبری خود با خبرنگاران شهرستان پردیس از تبدیل جاجرود به شهر خبر داد.

وی افزود: حدود 90 درصد از اقدامات این مهم در وزارت کشور انجام شده و بزودی به نتیجه خواهد رسید.

فرماندار پردیس خاطرنشان کرد: در آینده‌ای نزدیک شهر جاجرود متشکل از سعیدآباد و خسروآباد و اطراف آن خواهد بود.

لازم به ذکر است محمد قانبیلی نماینده شورای اسلامی شهرستان پردیس در استان تهران در سال 95 ارتقاء جاجرود از بخش به شهر جاجرود را یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان پردیس ذکر کرده بود.

گفتنی است بخش جاجرود در شهرستان پردیس استان تهران قرار دارد. به لحاظ تقسیمات کشوری این بخش شامل دهستان جاجرود دارای روستاهای خسروآباد، کمرد، باغک، منوچهرآباد، نصرت‌آباد، شمس‌آباد و عباس‌آباد کاظم پورامری به مرکزیت روستای خسروآباد و دهستان سعیدآباد دارای روستاهای سعیدآباد، چشمه هاشم‌خانی، تخت چنار، خجیر، ترقیان، کاچیلوکاچیلو، مامالو آفتاب رو و مامالونسارو به مرکزیت روستای سعیدآباد می‌باشد.


  
  

رتبه شهرستان پردیس با توجه به جمعیت پردیس نیازمند ارتقا است/ واحدهای صنعتی پردیس باید صاحب هویت قانونی شود

فرماندار پردیس ضمن انتقاد از رتبه پایین شهرستان پردیس و لزوم ارتقای آن با توجه به جمعیت فعلی و آینده، گفت: در حال پیگیری برای ایجاد هویت قانونی برای واحدهای صنعتی پردیس هستیم.

به گزارش بیان ملی پردیس ، امیرالله حقیقی در دیدار با خبرنگاران شهرستان پردیس طی سخنانی اظهار کرد: ما در فرمانداری از انتقاد در رسانه‌ها استقبال می‌کنیم و انتقاد را با جان و دل می‌پذیریم و بر کسی برای انتقاد خرده نمی‌گیریم، اما توقع داریم، انتقاد سازنده و در جهت رفع مشکلات و نقصان باشد.

وی خواستار نظارت اصحاب رسانه و خبرنگاران بر عملکرد ادارات پردیس شد، افزود: فضای مجازی و رسانه شهرستان را به دقت رصد می‌کنم و دستورات لازم برای حل برخی معضلات را به ادارات مربوطه صادر می‌کنم، ما نمی‌توانیم با این استدلال که در توان ما نیست، مشکلات مردم را جدی نگیریم، ما به مردم بدهکاریم و وام‌دار مردم هستیم، تندی و بداخلاقی نسبت به مردم از هیچ مسئولی پذیرفته نیست.

فرماندار پردیس بابیان اینکه با استقرار جمعیت در واحدهای مسکن مهر پردیس، این شهرستان به یکی دو شهرستان اول استان تهران از نظر جمعیتی تبدیل می‌شود، خاطرنشان کرد: بالغ‌بر 700 هزار نفر در پردیس ساکن خواهند شد، که نیاز به مدیریت هوشمندانه‌ای دارد؛ اما خوشبختانه زیرساخت‌های لازم برای این جمعیت پیش‌بینی‌شده است، پردیس دو بخش در شهر پردیس و بخش قدیمی در منطقه بومهن دارد که باید برای رفع ایرادات و مشکلات مسکن مهر و زیرساخت‌ها تلاش بیشتری صورت بگیرد.

حقیقی با بیان اینکه پیگیری بیشتر و دریافت اعتبار از دولت به فراهم کردن زیرساخت‌ها و تکمیل و ساخت مسکن مهر بپردازیم، تصریح کرد: از هماهنگی مجموعه اجرایی پردیس با نمایندگان این شهرستان در مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: در مباحث مسکن مهر و فاضلاب این مسکن، فراهم کردن زیرساخت‌های آموزشی و امنیتی، فرهنگی و رفاهی و حمل‌ونقل عمومی از ظرفیت نمایندگان و مسئولان استانی بهره بگیریم، وضعیت فعلی حمل‌ونقل از پردیس به تهران پاسخگوی جمعیت 700 هزار نفری این شهرستان نیست و این شهرستان به طور جدی نیاز به مترو دارد، در خصوص فاضلاب پردیس نیز توافقاتی با وزارت نیرو انجام داده‌ایم.

رتبه شهرستان پردیس پاسخگوی نیاز جمعیتی این شهرستان نیست

وی رتبه پایین شهرستان پردیس را موردانتقاد قرار داد و بیان کرد: این رتبه پایین سبب دریافت اعتبارات کمی شده است؛ پردیس با توجه به جمعیت پردیس در حال حاضر و آینده، نیاز به قرار گرفتن در رتبه‌های درجه یک دارد.

فرماندار پردیس به استقرار واحدهای صنعتی پردیس در پنج نقطه اشاره کرد و گفت: این واحدها یک حالت بی‌هویتی دارند، نه شهرک صنعتی هستند و نه لکه صنعتی و از این نظر از برخورداری از یک سری امتیازات و تخفیفات محروم هستند، که در حال پیگیری برای ایجاد هویت قانونی برای واحدهای صنعتی پردیس هستیم.

حقیقی از برگزاری نشست کارگروه رفع موانع تولید شهرستان پردیس خبر داد و اضافه کرد: یکی از معضلات امروز جامعه ما بیکاری است و برای رفع بیکاری باید بخش خصوصی و تولیدکنندگان تقویت شود، باید از سرمایه گذار حمایت کنیم و معضلات آن ها را رفع کنیم، تا برای جوانان ایجاد اشتغال شود.

وی با بیان این که اقدامات مخصوص بانوان و جوانان در پردیس در حد قابل قبول انجام نشده است، گفت: قطعا از جوانان و بانوان در مجموعه اداری پردیس استفاده خواهیم کرد، باید برای جوانان و بانوان برنامه ریزی ویژه کنیم، تا از آسیب های اجتماعی کاسته شود.


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >