سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، هرکس را که زود به زود طلاق می دهد و همسر عوض می کند، دشمن می دارد . [امام باقر علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :16
کل بازدید :44388
تعداد کل یاداشته ها : 84
103/2/28
8:38 ع

ارائه دوهزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب شهر پردیس

ارائه دوهزار عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب شهر پردیس

بیان ملی/ کورش گلریز صبح امروز ضمن بازدید از نمایشگاه کتاب شهر پردیس که با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و به مناسبت هفته بسیج در میدان عدالت این شهر در حال برگزاری است، اظهار داشت: نمایشگاه کتاب و سایر محصولات فرهنگی که از امروز آغاز به کار کرد با همکاری و مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس با ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بعنوان بخشی از برنامه های هفته بسیج در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه هایی شامل دستاوردهای امور بانوان شورای اسلامی شهر پردیس و همچنین فعالیت های فرهنگی حوزه مقاومت بسیج شهرستان در کنار عرضه بیش از دو هزار عنوان کتاب در سرفصل ها و موضوعات متنوع راه اندازی شد.

این مقام مسئول اضافه کرد: این نمایشگاه با چنین ابعاد بزرگی برای نخستین بار در سطح شهر پردیس برگزار می شود و مدیریت شهری پردیس به این رویداد فرهنگی بعنوان گامی نخست در مسیر برپایی برنامه های متعدد در این حوزه می نگرد.

شهردار پردیس از ارتقای سطح علمی شهروندان، افزایش سرانه مطالعه و آشنایی هرچه بیشتر همه اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با فرهنگ کتاب و کتابخوانی بعنوان مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه نام برد.

گلریز در ادامه از پیگیری های شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس برای ایجاد نمایشگاه دائمی در این شهر خبر داد و گفت: احداث یک نمایشگاه دائمی بزرگ و مناسب در شهر پردیس در ردیف برنامه های پیش روی مدیریت شهری قرار دارد و طرح مذکور در مرحله جانمایی است.

بر پایه این گزارش، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی پردیس به مناسبت هفته بسیج و با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس از چندی قبل آغاز به کار کرد و تا پایان ماه آذر ادامه دارد.

در این نمایشگاه بیش از دو هزار عنوان کتاب در کنار غرفه های محصولات فرهنگی و هنری به شهروندان ارائه می شود.

علاقه مندان به کتاب و امور فرهنگی برای بازدید از نمایشگاه یاد شده می توانند بین ساعات 9 الی 19 به نشانی میدان عدالت، نبش بلوار فروردین شمالی مراجعه کنند


  
  

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان پردیس

برگزاری جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان پردیس

بیان ملی / این جلسه با حضور حجت‌الاسلام محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، بنیادی معاون سیاسی انتظامی و عباسی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار و روسای ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار و در ابتدا روسای ادارات و نهادهای شهرستان برنامه های خود در این زمینه را ارائه کردند و برگزاری نشست های کتابخوانی و مسابقات کتاب با موضوع انقلاب، اجرای نمایش های خیابانی، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، هنری و توانمندیهای صنعتی، اجرای مسابقات ورزشی در رشته های مختلف، برنامه ریزی برگزاری جشن های انقلاب در مدارس و همایش های دانشجویی، برپایی جشن انقلاب در شهرها و بخش ها و برنامه‌های متنوع در حوزه دانش آموزی از جمله مواردی بود که توسط روسای ادارات مطرح شد تا در کنار آذین بندی سطح شهرستان، حال و هوای شهرستان را انقلابی کند.
عباسی معاون فرماندار پردیس هم با اشاره به برکات انقلاب اسلامی خواستار ارائه پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر از سوی ادارات و نهادها شد و گفت: برای تبیین بهتر حجم خدمات طی 40 سال گذشته، می‌توان از آمارهای مقایسه ای در سطح شهرستان و کشور استفاده کرد و لازم است در معرفی پروژه ها برای افتتاح، به قابل بهره‌برداری بودن آن توجه کامل شود زیرا کارشناسان فرمانداری هیچ پروژه‌ای که قابلیت بهره‌برداری نداشته باشد را در لیست افتتاحیه های امسال قرار نخواهند داد.
صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار نیز به تشریح وظایف و اعضای کمیته های زیرمجموعه ستاد پرداخت و افزود: کمیته های فرهنگی و تبلیغاتی، اصناف و کارگران، دانشجویی و فرهنگی، دانش آموزی، عمرانی و پروژه ها، روستایی و عشایری و امنیتی کمیته هایی هستند که در سنوات گذشته فعالیت می‌کردند و برنامه‌ها با نظارت و مدیریت این کمیته ها جمع بندی و اجرا می‌شد.
معاون فرماندار پردیس با اشاره به برنامه هایی از جمله نشست‌های گفتمان رسانه ای، نواختن زنگ انقلاب در مدارس، راه اندازی کاروان نمادین ورود حضرت امام(ره)، ارائه خدمات مشاوره رایگان، شرکت مسئولان در نماز جمعه و پاسخگویی رودررو به مردم، برپایی مسابقات ورزشی، فرهنگی و هنری، اکران فیلم های مناسبتی، برپایی شب شعر، جشن های آینده سازان انقلاب در مدارس، افتتاح مراکز نیکوکاری و پروژه‌های عمرانی و خدماتی، اجرای طرح سپاس و جشن های بزرگ انقلاب در سطح شهرها، اضافه کرد: نور افشانی آسمان شهر و معرفی کارآفرینان برتر همچنین شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نیز از دیگر برنامه‌های اجرا شده طی سنوات گذشته در شهرستان بوده است.
در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب و بیان دستاوردها و توانمندی های شهرستان طی 40 سال گذشته به عنوان دو محور مهم نام برد و گفت: برای هرکدام از این محورها باید برنامه ریزی و مناسبی انجام گیرد و توانمندی‌های کشور در همه بخش‌ها از جمله صنعت، راه و شهرسازی، فعالیت های دانش بنیان، محصولات کشاورزی و دامی، دانش فضایی و دیگر موارد به اطلاع مردم برسد.
امیراله حقیقی فرماندار شهرستان پردیس نیز در سخنانی مردم را صاحبان اصلی انقلاب دانست و گفت: مردم ایران همیشه یاور و پشتیبان نظام بودند و با حضور خود در مقابل دشمنان ایستادگی کردند و لازم است در برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، زمینه حضور و مشارکت اثرگذار مردم فراهم شود.
حقیقی به حضور مسئولان در کنار مردم اشاره کرد و افزود: مردم ما وارث خون شهدا و هستند همین موضوع کشور را به پیشرفت و اقتدار می رساند و پس از 40 سال کشور به نقطه ای رسیده است که در سطح جهان دارای رتبه های برتری در زمینه های مختلف است و به طور یقین دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی که نشات گرفته از ابتکار، نوآوری، تلاش، پشتکار و خلاقیت مردم همیشه در صحنه و هوشیار و مسئولان خدوم است به طور کامل قابل بیان نیست.
فرماندار پردیس توجه به نوآوری در برنامه های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و استفاده از توان جوانان در برگزاری این مراسم را بسیار مهم دانست و گفت: جوانان ماه حتی هشت سال دفاع مقدس را ندیده‌اند و برنامه هایی از قبیل راهیان نور و مراسم مربوط به پیروزی انقلاب می‌تواند جوانان و نوجوانان را با ایثار، فداکاری و شجاعت رزمندگان و نحوه شکل گیری، اهداف و پیروزی انقلاب اسلامی و جایگاه کشور در عرصه های ملی و بین المللی آشنا کند.
نماینده عالی دولت در شهرستان پردیس افزود: در ستاد برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب کارگروه های دانشجویی و دانش آموزی به طور مجزا در نظر گرفته شده اند و این نشان از لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای مشارکت دادن جوانان و نوجوانان در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب است.
حقیقی توجه به روستاها را بسیار مهم خواند و افزود: همانطور که سطح شهرها برنامه های مختلفی تدارک دیده می‌شود باید برای روستاییان نیز برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود و ساکنان روستا در مراسم گرامیداشت پیروزی انقلاب مشارکت داشته باشند و توجه به مسائل فرهنگی یکی از مهمترین اولویت ها در روستا است.
 فرماندار پردیس برگزاری نمایشگاه‌هایی از توانمندی های شهرستان در زمینه های مختلف را امری ضروری دانست و گفت: کشور ما به برکت انقلاب اسلامی و تلاش مردم به نقطه های بالایی در عرصه‌های مختلف رسیده و باید با تبیین دستاوردها و توانمندی های کشور در عرصه های ملی و بین المللی عزت نفس مردم تقویت شود.
این مقام مسئول مسجدها را پایگاه اصلی انقلاب خواند و افزود: در جشن های انقلاب نیز باید مساجد به طور جدی و فعال وارد عمل شوند و با برگزاری مراسم مختلف به ویژه در ابعاد فرهنگی و مذهبی به پایگاهی محکم برای نشر و ترویج فرهنگ انقلاب تبدیل شوند.
فرماندار پردیس توجه به اصل وحدت که مورد تاکید مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ریاست محترم جمهور و همه مسئولان نظام قرار دارد را یک موضوع مهم ذکر کرد و با تاکید بر رعایت این اصل در همه اقدامات، وحدت را موجب قدرت و پیشرفت کشور دانست و در پایان از روسا و اعضای کمیته ها خواست با جدیت نسبت به برگزاری جلسات زیرمجموعه و جمع بندی و اعلام برنامه ها اقدام کنند تا بتوان با استفاده از همه ظرفیت های شهرستان، در 40 سالگی انقلاب ایام و خاطرات خوشی را برای مردم رقم زد.

منبع فرمانداری

  
  

با حضور مردم هنردوست و قدرشناس صورت گرفت؛

پیکر مرحوم استاد حسین نوروزی احمد آبادی، استاد برجسته خوشنویسی کشور با حضور جمعی از مسئولان، هنرمندان و مردم هنردوست و قدرشناس شهرستان دماوند در محله احمدآباد دماوند تشییع و خاکسپاری شد.

به گزارش بیان ملی دماوند ، مرحوم استاد حسین نوروزی احمد آبادی که از نظر اخلاق و رفتار فردی برجسته و پیشکسوت در فرهنگ و هنر کشور بود که متاسفانه شب گذشته به علت کهولت سن و بیماری در بیمارستان تهران به دیار حق شتافت.

استاد حسین نوروزی احمد آبادی متولد 30 بهمن 1318 است و از از فارغ التحصیل فوق دیپلم رشته قضائی از کانون سر دفتران وزارت دادگستری در سال 1340 می باشد و از 13 سالگی به جهت علاقه زیاد به خط و خوشنویسی به این هنر روی آورد.

وی 57 سال از عمر خود را در خدمت خط و خوشنویسی صرف نموده و اصولاً غیر از این حرفه ای چه آزاد و نیز دولتی نداشته است.

این هنرمند سال های زیادی در تابلو سازی و حدود 35 سال آتلیه فعالیت داشته و خوشنویسی چاپخانه ها و لیتوگرافی های بیشتر تهران و شهرستان ها را انجام داده است.

این هنرمند در سال شصت و هشت غزلیات حافظ و در سال هفتاد غزلیات عراقی و همچنین دو دوره قرآن مجید و قرآن کریم در قطع بزرگتر از رحلی که حدود شانزده سال بطول انجامید تحریر نموده و در سال نود و دو نیز رباعیات خیام را به خط نستعلیق نگاشته است.

استاد نوروزی احمد آبادی سه نمایشگاه در تهران و یک نمایشگاه در ایالت مریلند آمریکا برگزار نموده و در اکثر نمایشگاه های جمعی انجمن خوشنویسان ایران شرکت داشته و این نمایشگاه چهارمین نمایشگاه انفرادی ایشان است.


  
  

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس خبر داد؛

تهیه شناسنامه برای 54 روستای دماوند

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از انجام طرح شناسنامه برای 54 روستای شهرستان دماوند و اخذ سند تک برگی برای بقعه امامزاده هاشم جهت تثبیت مالکیت خبر داد و گفت: اقدامات اولیه برای 17 روستای فاقد شبکه گازرسانی در دماوند به مرحله مزایده‌ها و قرارداد پیمانکاران رسیده است.

به گزارش بیان ملی ، قاسم میرزایی نیکو در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت هفته مجلس اظهار کرد: بخش‌های کشاورزی، راهسازی، گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و ورزش از بخش‌هایی مهم مدنظر در اهداف کاری بوده است، اما روستاها از مهمترین موضوعاتی بودند بنابراین سعی شد به کلیه مسائل روستاها بپردازیم.

وی افزود: از حدود 54 روستا در سطح شهرستان دماوند،11 روستا از توابع بخش رودهن و مابقی مربوط به بخش مرکزی دماوند است که دارای سکنه هستند، حداقل سه بار در همه روستاها حضور پیدا کرده‌ایم تا توانستیم به یک جمع‌بندی رسیده و یک شناسنامه روستایی آماده کردیم.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: موضوعات مهم روستایی شامل موضوعات آب، طرح هادی، تقسیمات منطقه‌ای، بافت روستا و … هستند، حدود 17 روستا فاقد شبکه گازرسانی بود که اقدامات اولیه انجام شده و در مرحله مزایده‌ها و قرارداد پیمانکاران قرار دارند.

میرزایی نیکو عنوان کرد: اقدام دیگر در رابطه با راه‌سازی بود، گردنه سرهار طرحی نپخته و بدون مطالعه بود که با مشارکت چند دستگاه استارت خورده بود اما فاقد کد و بودجه بود، این موضوع نیز با پیگیری وزیر راه و شهرسازی دارای کد شد و برای آن بودجه حدود 10 میلیاردی هزینه شده است، اگر بودجه بیشتری در نظر گرفته شود می‌توان تا دهه فجر یک باند را اجرایی کرد.

*پروژه کمربندی جنوبی منطقه دماوند در حال پیگیری‌ است/ سد وادان به عنوان یک مجموعه گردشگری بهره‌برداری می‌شود

وی اضافه کرد: کمربندی دوم که مربوط به قسمت جنوبی منطقه دماوند است که در حال حاضر پیگیری‌های نیز داریم انجام می‌دهیم و امیدواریم با وزیر راه و شهرسازی جدید بودجه جدید در نظر گرفته شود زیرا بودجه سال 96 راهسازی به جایی نمی‌رساند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیگر اقدامات اجرایی خود گفت: پروژه دیگر در خصوص آب و فاضلاب و سد وادان بود که سال‌ها تعیین تکلیف نشده بود، اما مقرر شد که سد به عنوان یک مجموعه گردشگری از شکل سد بودن خارج شود و به عنوان یک مجموعه گردشگری از آن بهره‌برداری شود.

*پیگیری استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی

میرزایی نیکو از دیگر اقدامات انجام شده را استانی کردن انتخابات مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: یکی از مشکلان معضلات در این زمینه روابط قبیله‌ای و قومی و رأی خریدن و … بود که در این خصوص در کارگروه کمیسیون ترکیبی درست و طرح دوفوریتی عنوان گردید که برای صحن در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراها و مسائل سیاسی نیز اقداماتی شده است گفت: بسیاری از مشکلات در این خصوص برطرف گردید که یک برنامه راهبردی برای برون‌رفت از جریانات و حوادث دی‌ماه اجرایی شد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای جلوگیری از تندروی‌ها و شعارهای ساختار شکنانه احزاب را جمع کرده و حدود 21 حزب راست، چپ و وسط گرد هم آمدند تا از شدت این قضایا کاسته شود، در نهایت یک قانون جدید احزاب با 30 ماده بیرون آمد و برنامه‌ریزی شده تا به صحن مجلس رفته و به صورت قانون جدید احزاب درآید.

*اخذ سند تک برگی برای بقعه امامزاده هاشم دماوند جهت تثبیت مالکیت/ درخواست از معاونت حقوقی رئیس جمهور برای تعیین خط مرزی کتل امامزاده هاشم

میرزایی نیکو از اخذ پیگیری‌های لازم در خصوص اخذ سند تک برگی برای بقعه آستان مقدس امامزاده هاشم(ع) در حوزه ثبتی شهرستان دماوند خبر داد و گفت: تمام اسناد تاریخی که نشان می‌دهد بقعه متعلق به ثبت آثار فرهنگی و تاریخی کدام منطقه می‌باشد که از سال 1304 کامل موجود است.

وی بیان کرد: بحث مهم تقسیمات کشوری است در سال 66 هیات دولت وقت مصوب کرده که بقعه امامزاده هاشم جزء کتل در محدوده لاریجان قرار گرفته است و متعلق به این منطقه می‌باشد و کسی دنبال آن نبوده، این موضوع نیز مورد پیگیری‌های لازم قرار گرفت.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدامات دیگر با مجموعه فرمانداری دماوند در این زمینه این بوده که از معاون حقوقی رئیس جمهور درخواست کردیم که خط مرزی را مشخص کند تا معلوم شود که کتل امامزاده هاشم به کدام منطقه تعلق دارد، همچنین با مسئولان کشوری اوقاف و ارشاد نیز در این زمینه ملاقات به عمل آمد تا مشکل حل شود.

میرزایی نیکو تاکید کرد: همچنین به وزارت اطلاعات یک گزارش پنج صفحه‌ای داده است که به جریانات تنش‌های اجتماعی اشاره کرده که بسیار قوی بوده و 92 درصد نتیجه آن به نفع ما می‌باشد و به ما حق داده است.

این مقام مسئول گفت: منتهی در این خصوص نماینده مردم آمل پیگیری‌هایی را انجام می‌دهد و هر روز دنبال استیضاح وزیران کشوری می‌باشد و با توجه به وعده‌هایش به مردم صدای ایشون در آمده است.

*NGO نقش مهم و اساسی را در سطح شهرستان دماوند دارند/ NGO محیط زیست دماوند در جریان گاز لاریجان نقش مؤثری داشت/ عدم شکل‌گیری همبستگی و همراهی در رفع مشکلات توسط فرماندار سابق دماوند

وی در خصوص راه اندازی و تشکیل NGO در سطح شهرستان دماوند گفت: با تشکیل NGO حقوق شهروندی، کشاورزان، صنعتگران و محیط زیستی‌ها که در جریان گاز لاریجان با توجه به اینکه دو قوه دنبال آن بودند مقابل پافشاری کردند که نقش مؤثری داشتند که به نظر بنده NGO نقش مهم و اساسی را در سطح شهرستان دماوند دارند.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه NGO در زمینه‌های جاهای مختلف شکل گرفته است، عنوان کرد: در رابطه با این موضوع کارگروهی تشکیل شد و متأسفانه با گذشت حدود یکسال بسیاری از فرصت‌های خوب را با سپری کردن فرماندار سابق دماوند از دست دادیم که هر چقدر تلاش می‌کردیم همبستگی و همراهی در رفع مشکلات پیش ببریم اقداماتی صورت نگرفت.

تشکیل NGO اهل رسانه شهرستان دماوند در دستور کار باشد/ تخصیص 200 میلیون تومان برای ایجاد دیواره صخره‌ نوردی در دماوند

میرزایی نیکو افزود: خوشبختانه با شکل‌گیری شورای مشورتی جدید تاکید داریم بخش‌های صنفی تشکل‌های خود را به وجود بیاورند و با توجه به اینکه در کمیسیون ماده 10 احزاب هستم فقط کافی است، 9 نفر در سایت مربوطه ثبت‌نام بکنند ظرف یک ماه می‌توان تشکل مربوطه را ثبت کرد و فعالیت را آغاز کرد که در حال حاضر پیشنهاد می‌شود تشکیل اهل رسانه شهرستان دماوند تشکیل گردد.

وی در خصوص اینکه ایجاد کمپ‌های ورزشی و احداث استادیوم 5000 نفره تختی دماوند در چه مرحله‌ای است، خاطرنشان کرد: استادیوم تختی دماوند در مصوبه سفر وزیر ورزش قرار شده است که برای پنج هزار نفر سکو زده شود که مجموعه اینها با دستور به مدیرکل وزرش و جوانان استان تهران در بوده امسال آمده است و فکر می‌کنم حدود 200 میلیون تومان برای دیواره صخره‌نوردی اخذ شده است.

*قول رئیس کمیته ملی المپیک جهت مستقر شدن 4 فدراسیون معروف برای ایجاد کمپ‌های ورزشی در دماوند/ پیگیری‌ ایجاد کمپ تمرینی مسابقه کیک بوکسینگ طی چهار یا پنج ماه آینده

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همچنین در خصوص احداث کمپ‌های ورزشی در نشستی با رئیس کمیته ملی المپیک مقرر شد چهار فدراسیون معروف که بین‌المللی بوده و می‌توانند ساماندهی بکنند را قول‌های گرفتیم که اینها را در شهرستان دماوند مستقر کند و در این رابطه ماهم اختصاص زمین خواهیم داد.

میرزایی نیکو اضافه کرد: طی چهار یا پنج ماه آینده کمپ تمرینی مسابقه کیک بوکسینگ قرار شده است با توجه برقراری زمینه‌های ایجاد شود که امیدواریم با پیگیری‌های لازم به نتیجه برسد.

*حل مشکل اختلافات با معارض  اراضی شهرک صنعتی شماره 2 دماوند/ شهرک صنعتی شماره 2 دماوند مشغول عضوگیری برای استقرار واحدهای صنعتی است/ پیگیری ایجاد شرکت دانش‌بنیان در شهرک صنعتی شماره 2 دماوند

وی در خصوص وضعیت فعلی صنعت شهرستان دماوند با توجه به موضوع توجه به مطرح شدن محدودیت شعاع 120 کیلومتری استان تهران گفت: برای بخش صنعت کارهای بسیار اساسی پیگیری شد که یکی از آنها مربوط به اراضی شهرک صنعتی شماره 2 دماوند با توجه به مشکل اختلافات با معارض حل شد و در حال حاضر مشغول عضوگیری برای استقرار واحدهای صنعتی است.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی افزود: در این شهرک صنعتی شماره 2 دماوند گروه کالایی شکل گرفته است که مربوط به صنایع پاک می‌باشد که فاقد آلودگی است.

میرزایی نیکو تأکید کرد: همچنین اگر بتوانیم چیزی شبیه پارک فناوری پردیس را در شهرستان دماوند با توجه به نیروهای کارآمد و متخصص مستقر کنیم و با رئیس شهرک صنعتی شماره 2 دماوند صحبت‌هایی شد که زمین‌ها را برای قسمتی از ایجاد شرکت دانش‌بنیان اختصاص دهیم.

*ارائه پیشنهاد ساماندهی ساخت و ساز در طرح مثلثی شهر آبسرد توسط مشاور کارگروه/ کلیه بهره‌بردارانی که وام کشاورزی دارند، سه سال استمهال به آنها تعلق می‌گیرد

وی با اشاره طرح مثلثی شهر آبسرد گفت: در این رابطه دو کارگروه تشکیل شده است که اعضای شورای اسلامی شهر آبسرد در آن شرکت کردند و مشاور طرح ساماندهی ساخت و ساز را انجام داده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در خصوص پرداخت خسارات کشاورزان گفت: در این رابطه دو اقدام اساسی صورت گرفت که یکی از آنها مربوط به این بود کلیه بهره‌بردارانی که وام کشاورزی دارند سه سال استمهال به آنها تعلق گردید و دستوراتی برای بانک‌های کشاورزی و صادرات گرفته شده است.

میرزایی نیکو افزود: در این رابطه مصوبه هیئت دولت را داریم که به وزیر جهاد کشاورزی ابلاغ شده است که مواردی بوده در شهرستان دماوند انجام شده است و اختلافی در نوع وام وجود دارد که باید پنج درصد آن را پرداخت کنند.

وی در پاسخ به اینکه کشاورزان دلخوری داشته و وام‌های استمهال را دریافت نکردند، گفت: هر کسی که وام کشاورزی دریافت کرده و تا سال 96 این وام دریافت شده است با پرداخت پنج درصد می‌تواند تا سه سال استمهال کند و این مصوبه هیئت دولت و ابلاغ شده است.


  
  

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند:

ایجاد تله کابین به ارتفاعات دریاچه تار دماوند به مرحله موافقت اصولی رسیده است / این طرح از منطقه جابان آغاز و به ارتفاعات دریاچه تار متصل می شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند با بیان اینکه ایجاد تله‌کابین به ارتفاعات دریاچه تار دماوند به مرحله موافقت اصولی رسیده است، گفت: این طرح از منطقه جابان آغاز و به ارتفاعات دریاچه تار متصل می‌شود.

به گزارش بیان ملی ، شهرام شریفی در گفتگویی با اشاره به اینکه موضوعی که شاید کمتر به آن پرداخته شده، بحث پرنده‌نگری است، اظهار کرد: در فصل گرم سال با توجه به وجود رودخانه‌ها، فضای سبز و دریاچه‌های بسیاری که در شهرستان دماوند وجود دارد، پرنده‌های مختلفی به آن مهاجرت می‌کنند و ما می‌توانیم از این ظرفیت در قالب برپایی تورهای پرنده‌نگری استفاده کنیم؛ این امر مستلزم گسترش تبلیغات است و دستگاه‌های متولی مانند منابع طبیعی و محیط‌زیست باید قدری در این قضیه همراه‌تر باشند.

وی با اشاره به وجود برخی قوانین مؤثر در کند شدن روند سرمایه‌گذاری اظهار داشت: خوشبختانه ما مشکلی در حوزه سرمایه‌گذاری نداریم، اما متأسفانه برخی از قوانین و اعمال سلیقه‌ها در کند شدن این روند مؤثر بوده و قدری اخلال در سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند ادامه داد: در شرایط سخت اقتصادی موجود، سرمایه‌گذاران به دنبال بازده مناسب در کمترین زمان هستند و اگر بخواهند تنها برای دریافت مجوز چندین ماه دوندگی و پیگیری داشته باشند، دیگر رغبت و تمایلی برای سرمایه‌گذاری نخواهند داشت.

شریفی با اشاره به وجود دریاچه تار در شهرستان دماوند به عنوان یکی از جاذبه‌های طبیعی گردشگری تصریح کرد: ما در خصوص این دریاچه، موافقت اصولی برای ایجاد تله‌کابین صادر کردیم که از جابان آغاز و به ارتفاعات دریاچه تار متصل شود.

وی اضافه کرد: این پروژه بسیار خوبی است؛ اما متأسفانه با ادارات منابع طبیعی و محیط زیست به مباحث کارشناسی مواجه شدیم که امیدواریم با هماهنگی‌های انجام شده، فرآیندی ایجاد کنیم که در عین حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، اقتصاد گردشگری را شکوفا کنیم.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان دماوند تأکید کرد: اگر ما خواهان توسعه پایدار هستیم، باید نگاه ویژه‌ای به گردشگری داشته باشیم؛ گردشگری هیچ منافاتی با کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی ندارد و اتفاقاً هر کدام از این موارد ظرفیتی در این خصوص هستند؛ در بحث مزارع گردشگری، مزرعه خورشید که در تیرماه سال‌جاری در شهرستان دماوند مورد بهره‌برداری قرار گرفت، تاکنون پذیرای بیش از 18 هزار بازدیدکننده بود.

شریفی از افتتاح 10 پروژه گردشگری در شهرستان دماوند در سال‌جاری خبر داد و گفت: ما در حال حاضر، توانایی جذب روزانه 800 نفر در مراکز اقامتی را داریم، اما به طور میانگین حدود دو هزار نفر در ماه در این شهرستان اقامت دارند.

منبع: فارس


  
  

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان دماوند خبر دا

8 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت در دماوند هستند

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان دماوند با بیان اینکه هشت هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت در این شهرستان هستند، گفت: تعداد افراد تحت پوشش بیمه ایرانیان در  دماوند اندک است.

محمد مصفا در گفتگو با خبرنگار بیان ملی دماوند ،  اظهار کرد: بیمه سلامت همگانی از چند سال گذشته افرادی که بیمه نبودند را تحت پوشش خود درآورد و تاکنون بیش از هشت میلیون نفر را در کشور تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه از تعداد مذکور در سطح کشور حدود هشت هزار نفر در شهرستان دماوند تحت پوشش این بیمه قرار گرفتند، گفت: در حال حاضر بیمه سلامت همگانی یارانه بگیران یکسال دیگر تمدید می‌شود و می‌توانند همچون گذشته از این بیمه استفاده کنند اما باید به مراکز دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند و از طریق مراکز درمانی تحت پوشش دولت یا دانشگاه خدمات درمانی خود را به همان فرانشیز مصوب برای سایر دفترچه‌ها دریافت کنند.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان دماوند افزود: افراد جدید متقاضی می‌توانند همچنین از بیمه سلامت ایرانیان بهره‌مند شود، این بیمه سالانه هزینه‌ای حدود 262 هزار تومان برای بیمه شده در بر دارد و می‌توانند از خدمات بیمه سلامت بهره‌مند شوند.

مصفا بیان کرد: دریافت خدمات بیمه سلامت همگانی از مراکز دولتی و دانشگاهی از چند ماه پیش شروع شده ضمن اینکه دفترچه‌های افرادی که یارانه بگیر نیستند تمدید نمی‌شود و می‌توانند از بیمه سلامت ایرانیان بهره‌مند شوند.

*10 هزار نفر در دماوند از بیمه کارمندی برخوردار می‌باشند

وی با بیان اینکه در شهرستان دماوند تعداد افرادی که تحت پوشش بیمه ایرانیان باشند اندک است، عنوان کرد: در شهرستان دماوند حدود 18 هزار نفر بیمه شده روستایی هستند و نزدیک به 10 هزار نفر بیمه کارمندی بوده که سایر بیمه‌های اقشار مختلف حدود سه هزار نفر را تشکیل می‌دهد و با بیمه سلامت همگانی حدود 35 هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان دماوند ادامه داد: دفترچه داران می‌توانند به مراکز تحت قرارداد همچون بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی درمانی و مراکز خصوصی تحت قرارداد خدمات درمانی دریافت کنند.

*بیمه طلاب نیز فقط شامل درمان است/ فرانشیز درمانی در بیمارستان‌ها بین 6 تا 10 درصد می‌باشد

مصفا اضافه کرد: بیمه طلاب نیز فقط شامل درمان است و مزایای بازنشستگی ندارد و فرانشیز درمانی در بیمارستان‌ها بین 6 تا 10 درصد و در مراکز سرپایی حدود 30 درصد است.

وی از مردمی که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند درخواست کرد قبل از اینکه نیاز به درمان پیدا کنند برای بیمه شدن به دفاتر پیشخوان‌های دولت مراجعه کنند زیرا خدمات طبق تاریخ مشخصی ثبت‌نام شروع می‌شود.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان دماوند در پایان گفت: اگر کسی تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی باشد، نمی‌توانیم برای او دفترچه بیمه سلامت صادر کنیم، این همپوشانی‌ها دیگر وجود ندارد و افرادی که تحت پوشش دو بیمه هستند باید نسبت به باطل کردن یکی از آنها اقدام کنند، زیرا ادامه دو بیمه باهم ممکن نیست


  
  

رئیس بهزیستی دماوند خبر داد؛

 

رئیس بهزیستی دماوند از برخورداری 1400 معلول پرونده دار از خدمات بهزیستی و تحت پوشش بودن  بیمه بیش از 95 درصد آنها خبر داد.

به گزارش بیان ملی دماوند ، فاطمه حاجی خانزادی در گفتگویی اظهار داشت: در حال حاضر 1400 معلول پرونده دار از خدمات بهزیستی شهرستان دماوند برخور دارند که از این تعداد، یک هزار و 111 نفر به دلیل شدت معلولیت و نداشتن درآمد ثابت از بهزیستی مستمری ماهیانه و مابقی آنان خدمات جانبی دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون 3 مرکز توانبخشی شامل دو مرکز برای پسران و یک مرکز برای دختران در شهرهای دماوند، رودهن و آبسرد معلولان را نگهداری می‌کند، افزود: عمده معلولان تحت پوشش بهزیستی در شهرستان دماوند با مشکلات بینایی، شنوایی، گفتاری، جسمی و حرکتی و اعصاب و روان روبرو هستند.

رئیس بهزیستی دماوند با اشاره به خدمات بهزیستی به معلولان شهرستان، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات جانبی همچون سمعک، ویلچیر، عصا، پرداخت تسهیلات، مسکن، مناسب‌سازی منزل و خودرو معلولان، ارائه خدمات توانبخشی و درمانی، پرداخت مستمری، کمک هزینه درمان و اشتغال بخشی از خدماتی است که بهزیستی به این اقشار ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 95 درصد از معلولین شهرستان تحت پوشش بیمه هستند، ادامه داد: 50 نفر از معلولان شهرستان جهت اشتغال به نهادهای دولتی و غیردولتی معرفی شده‌اند و طی سال‌های اخیر نیز 178 نفر از مددجویان بهزیستی دماوند جهت دریافت خدمات مسکن، ثبت‌نام و جانمایی شدند.

*ثبت‌نام  178 نفر از مددجویان بهزیستی دماوند جهت دریافت خدمات مسکن/ 35 نفر از معلولان دماوند از تسهیلات بانکی راه اندازی کسب و کار بهره‌مند شدند

رئیس بهزیستی دماوند با بیان اینکه امسال 35 نفر از معلولان شهرستان از تسهیلات بانکی بهره‌مند شده‌اند، گفت: معلولانی که از مدرک فنی و حرفه‌ای برخوردار بوده و قصد راه اندازی کسب و کار داشته باشند، 15 میلیون تومان وام دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی احداث مرکز جامع توانبخشی و نگهداری از معلولان ذهنی پسران بالای 14 سال نیز خاطرنشان کرد: این مرکز با حمایت بخش خصوصی در مدت دو سال به مساحت دو هزار و 660 مترمربع و زیربنای دو هزار و 980 مترمربع در سه طبقه به مرحله بهره‌برداری قرار می‌گیرد که با پیشنهاد فرماندار شهرستان دماوند با توجه به افزایش جمعیت و وسعت مرکز، علاوه بر نگهداری، بخش درمانی نیز پیش‌بینی می‌شود.

*دو دستگاه ون ویژه تردد معلولان در شهرهای دماوند و آبسرد خریداری می‌شود

حاجی خانزادی همچنین با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده و حمایت فرماندار شهرستان، به همت مسئولان منطقه دو دستگاه ون ویژه تردد معلولان در شهرستان خریداری می‌شود که یک دستگاه در دماوند و یک دستگاه نیز در شهر آبسرد به معلولان خدمات می‌دهد.


  
  

در  نشست ستاد ساماندهی پیشگیری و مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز شهرستان پردیس مطرح شد؛

تشکیل اکیپ‌های مشترک بازدید از ساخت‌وسازهای غیرمجاز شهرستان پردیس و انتقال مشکلات اسناد مالکیت در شهرستان پردیس به نمایندگان مجلس برای پیگیری بیشتر از موارد مطرح شده در  نشست ستاد ساماندهی پیشگیری و مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز شهرستان پردیس بود.

به گزارش بیان ملی پردیس ، صادق بنیادی معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس در نشست ستاد ساماندهی پیشگیری و مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز شهرستان پردیس با اشاره به پیشینه سنگین ساخت‌وسازهای غیرمجاز در شهرستان پردیس اظهار کرد: حجم زیاد پرونده‌های از قبل مانده و ساخت‌وسازهای فعلی دو مشکل عمده شهرستان است که باید برای هر کدام به‌طور جداگانه تدابیری اتخاذ شود.

وی به تأکیدهای فرماندار و دادستان شهرستان مبنی بر نظارت جدی بر ساخت‌وسازها اشاره کرد و افزود: نباید به هیچ فردی این اجازه را داد که ساخت‌وساز غیرمجاز انجام دهد یا سودجویان شرایط را جوری ببینند که روی بی‌قانونی آورند و در صورت غفلت هر کدام از ادارات متولی، دستگاه قضایی و فرمانداری با جدیت موضوع را بررسی و برخورد خواهند کرد.

در ادامه روسای ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری، جهاد کشاورزی، محیط‌زیست، راه و شهرسازی، پارک‌های ملی خجیر و سرخه‌حصار، ثبت‌اسناد و املاک و شهرداران پردیس و بومهن به ارائه گزارش پرداختند و تشکیل 50 پرونده در حیطه منابع طبیعی، اخذ 9 فقره حکم تخریب توسط اداره جهاد کشاورزی، انجام 265 مورد بازدید و گزارش توسط اداره محیط‌زیست طی 6 ماه ابتدایی سال، تشکیل 23 پرونده در حیطه مدیریت اداره راه و شهرسازی، 260 مورد بازدید و گزارش توسط اداره پارک‌های ملی خجیر و سرخه‌حصار و تشریح مشکلات مربوط به اسناد مالکیت املاک در شهرهای بومهن و پردیس از جمله موارد مطرح‌شده در این نشست بود.

در انتها و پس از تأکید معاون فرماندار بر لزوم تهیه طرح‌های هادی برای روستاها و تبادل‌نظر اعضاء مقرر شد تمام ادارات و نهادهای متولی در امر مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز، ادارات واحدهای حقوقی خود را فعال‌تر کرده و ارتباط این واحدها با فرمانداری و دستگاه قضایی را بیشتر کنند تا زمان رسیدگی به پرونده‌ها کاهش پیدا کند.

تشکیل اکیپ‌های مشترک بازدید از ساخت‌وسازهای غیرمجاز برای جلوگیری از بروز موازی کاری، انتقال مشکلات اسناد مالکیت در شهرستان به نمایندگان مجلس برای پیگیری بیشتر، ارائه گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در خصوص اراضی مورد تعرض سودجویان در نشست آتی و تشدید طرح‌های بازرسی به‌منظور جلوگیری از ورود مصالح ساختمانی به پارک‌های ملی خجیر و سرخه‌حصار از مصوبات این نشست بود


  
  

طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی؛

 

سید مهدی هدایت به‎‌عنوان مدیرعامل شرکت عمران پردیس  طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران منصوب شد.

به گزارش بیان ملی پردیس ، طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ایران، مهدی هدایت مدیرعامل اسبق شرکت عمران پردیس بار دیگر به‌عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

اردیبهشت امسال طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی هدایت به‌عنوان مدیرعامل شرکت عمران هشتگرد منصوب‌شده بود. طی ماه‌های اخیر مسئله تأمین آب پروژه‌های مسکن مهر این شهر به‌عنوان یکی از مشکلات جدید چند سال گذشته، حل شد. ضمن این‌که قطار شهری هشتگرد نیز با تسریع در روند اجرایی آخر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

سید مهدی هدایت اوایل سال 93 در اقدامی غیرمنتظره توسط محسن نریمان معاون سابق وزیر راه و شهرسازی از مدیرعاملی شرکت عمران پردیس کنار گذاشته شد. پروژه‌های مسکن مهر پردیس تا پیش از رفتن وی روند مناسبی در ساخت‌وساز و تکمیل و تحویل به متقاضیان داشت اما پس‌ازآن با وجود دو تغییر مدیریتی پیاپی برخی پروژه‌های این طرح همچنان دارای مشکلات عدیده است.

با توجه به عملکرد وی در هشتگرد و سابقه مناسب در دوره قبلی مدیرعاملی، پیش‌بینی می‌شود پروژه‌های نیمه‌تمام پردیس سریع‌تر از زمان پیش‌بینی‌شده به سرانجام برسند.

گفتنی است چندی پیش وزیر راه و شهرسازی در دیدار با معترضان مسکن مهر پردیس ضمن دلجویی از آن‌ها نسبت به کاستی‌های گذشته از آن‌ها عذرخواهی کرد. به نظر می‌رسد انتصاب مهدی هدایت به‌عنوان یکی از مدیران باسابقه وزارت راه و شهرسازی نشان از آن دارد که وزیر راه و شهرسازی اهل شعارگرایی نبوده و هر جا که لازم باشد از نیروهای متعهد استفاده می‌کند.

مهدی هدایت

مدیرعامل شرکت عمران پردیس: کلنگ‌ مترو پردیس تا پایان سال 97 به زمین می‌خورد/ تکمیل مسکن مهر اولویت دارد

مدیرعامل شرکت عمران پردیس گفت: در کنار پروژه‌های زیربنایی و روبنایی بحث موضوع مترو را به‌صورت جدی پیگیری خواهیم کرد و با کمک تمام مسئولان تا پایان سال پروژه مترو پردیس کلنگ‌زنی خواهد شد.

سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس پس از مراسم برگزاری تودیع و معارفه خود در جمع خبرنگاران در خصوص بازگشت خود به شهر پردیس، اظهار داشت: امروز توفیق داشتم دوباره در خدمت مردم، متقاضیان و همکاران خود در شرکت عمران شهر پردیس باشم و این تکلیفی بود که از سوی مدیران ابلاغ شده و بنده نیز انجام‌وظیفه کردم.

وی در خصوص رصد کردن وقایع و اتفاقات پردیس، گفت: از برخی از اتفاقاتی که در مسکن مهر پردیس رخ می‌داد مطلع می‌شدم اما رصدی صورت نمی‌گرفت بلکه تنها از اطلاعاتی در خصوص روند فعالیت و پیشرفت فیزیکی مطلع می‌شدم.

هدایت در خصوص برنامه‌های خود برای مسکن مهر پردیس، بیان داشت: این اطمینان را به متقاضیان مسکن مهر پردیس می‌دهم که مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اهتمام ویژه‌ای برای تکمیل و تحویل پروژه مسکن مهر به‌خصوص پروژه مسکن مهر پردیس دارد.

وی افزود: با نظر ویژه وزیر راه و شهرسازی به پروژه مسکن مهر پردیس، مطمئن هستم با این حمایت و حضور قائم‌مقام وزیر در طرح مسکن مهر، مدیرعامل شرکت مادر‌تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و همچنین برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهیم، با همکاری وزارتخانه‌های نیرو و نفت مشکلات شهر جدید پردیس قابل حل شدن است.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس ادامه داد: مطمئنم با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام‌شده در ماه‌های آینده وضعیت بسیار مطلوبی را در این شهر شاهد خواهیم بود.

وی در خصوص مهم‌ترین برنامه‌های خود در شرکت عمران تصریح کرد: بحث تکمیل پروژه‌های مسکن مهر، تکمیل زیربناها و روبناها در کنار پیگیری جدی برای قطار شهری پردیس که در آینده‌ای نزدیک پس از اسکان متقاضیان مسکن مهر، موضوع حمل‌ونقل ایمن مطرح خواهد شد، است.

هدایت یادآور شد: در کنار پروژه‌های زیربنایی و روبنایی بحث موضوع مترو را به‌صورت جدی پیگیری خواهیم کرد و با کمک تمام مسئولان تا پایان سال پروژه مترو پردیس کلنگ‌زنی خواهد شد.

سید مهدی هدایت

هدایت در خصوص رسیدگی به مازاد ثبت‌نام‌ها در پردیس و برنامه‌های خود برای این تعداد متقاضی، افزود: ابتدا واحدهایی که به دلیل مسائل حقوقی متوقف شدند را در اسرع وقت پیگیری خواهیم کرد تا روند ساخت آغاز شود سپس سایر مشکلات را رسیدگی خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تعدادی از احکام در فاز هشت پردیس به نفع شرکت عمران صادرشده و این اولویت ما خواهد بود تا با اخذ آرای قطعی شاهد پیشرفت پروژه‌ها باشیم.

مدیرعامل شرکت عمران پردیس با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های شهر جدید در اولویت خواهد بود، خاطرنشان کرد: با توجه به نظر ویژه وزیر راه و شهرسازی که در بحث ساخت مسکن دارند از این ظرفیت‌ها بهره خواهیم گرفت تا بتوانیم در قالب پروژه‌هایی نظیر وام و پروژه‌های مشارکتی این کمبود واحدها را جبران کنیم.

گفتنی است کمتر از سه ماه پیش حبیب‌الله چاغروندی به عنوان مدیرعامل شهر جدید پردیس منصوب شده بود و مراسم تکریم و معارفه چاغروندی و هدایت با حضور حبیب الله طاهرخانی معاون وزیر و احمد اصغری مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهر سازی ظهر امروز (دوشنبه ) در محل شرکت عمران پردیس برگزار شد.

سید مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران پردیس عذرخواهی کرد

مهدی هدایت بعد از ظهر شنبه و پس از مراسم معارفه خود به عنوان مدیر عامل شرکت عمران پردیس در جمع خبرنگاران از متقاضیان مسکن مهر به دلیل تاخیر در تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس عذرخواهی کرد و گفت: بخشی از این دلایل مرتبط به نهادها و وزارتخانه های به غیر از وزارتخانه راه و شهرسازی بوده است.

وی گفت: این نوید و اطمینان را به متقاضیان می دهم، که وزیر راه و شهرسازی اهتمام و اعتقاد ویژه در جهت تکمیل سریع پروژه های مسکن مهر به ویژه در شهر جدید پردیس دارد.

مدیرعامل جدید شرکت عمران پردیس اضافه کرد: بنده به صورت شبانه روزی در شهر جدید پردیس برای حل مشکلات متقاضیان تلاش خواهم کرد، تا واحدها تحویل متقاضیانی شود، که چندین سال چشم انتظار هستند.

وی تکمیل پروژه مسکن مهر و زیربناها و روبناها در کنار پیگیری جدی مترو شهر جدید پردیس را از اولویت های اصلی شرکت عمران پردیس دانست و گفت: امیدوارم مترو پردیس امسال کلنگ زنی شود.


  
  

معلولین روستای گرشت با اعضای هیئت همگانی شهر پردیس ورزش کردند

 

 

معلولین روستای کرشت با  اعضای هیات همگانی پردیس ورزش کردند


نایب رئیس هیات ورزش همگانی شهر پردیس  در گفت وگو با خبرنگار بیان ملی  اظهار داشت:به مناسبت هفته معلولین، اعضای 8 کمیته از 38 کمیته زیر مجموعه هیات ورزش همگانی برای ایجاد نشاط و ارتقای سطح سلامت معلولین در این مرکز با معلولین بازی و ورزش کردند.
عباس حسینی در ادامه با اشاره به دور بودن سالمندان و معلولین از فضاهای ورزشی خاطر نشان کرد: ایجاد نشاط برای تمامی شهروندان یکی از مهم ترین اهداف هیات همگانی است و حضور آنها در فضاهای ورزشی شاد و مفرح توسط هیات برنامه ریزی شده است.
وی با بیان استمرار برنامه های ورزشی شادی افزا عنوان کرد: به منظور افزایش نشاط و شادابی در مرکز نگهداری سالمندان، معلولین، بیماران اعصاب و روان و مدرسه کودکان استثنایی به طور مستمر هرماه یکبار برنامه ورزش و بازی در مراکز یاد شده با حضور کارشناسان حرکات اصلاحی اجرا می‌شود.
نایب رئیس هیات ورزش همگانی گفت: روز یکشنبه، هجدهم آذرماه در مدرسه دانش آموزان استثنایی آب انجیرک شهر پردیس با همراهی تعداد بیشتری از کمیته‌های زیر مجموعه هیات ورزش همگانی برنامه ورزش و بازی به همراه مسابقه و اهدای جوایز برگزار خواهیم کرد.
کَرَشت روستایی از توابع بخش بومهن شهرستان پردیس در استان تهران است


  
  
<      1   2   3   4   5   >>   >